خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:

حضور حداکثری ملت در انتخابات موجب تقویت اقتدار ملی می شود

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین بیان کرد: حضور حداکثری ملت غیور در انتخابات موجب تقویت اقتدار ملی کشور می شود
کد خبر: ۸۸۶۱۷۱۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

محمد بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با انتخابات پیش رویی گفت: اهمیت انتخابات برای همگان آشکار است.

وی افزود: انتخابات یکی از نعمت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد که مردم عزیز با انتخاب درست و به جای خود سرنوشت کشور خود را تعیین می کنند.

این مسئول با تاکید برحضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد: حضور حداکثری ملت غیور در انتخابات موجب تقویت اقتدار ملی کشور می شود که نقشه های شوم دشمنان و دنیای استکبار را نقش بر آب می آب می کند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)اظهار کرد:  مردم با حضور در انتخابات و شرکت در پای صندوق های رای خون تازه ای بر رگ های انقلاب وارد می کنند.

بهرامی با اشاره به انتخاب اصلح اذعان کرد: رسانه های دیداری شنیداری وظیفه دارند مردم را نسبت به انتخاب فرد اصلح و مناسب راهنمایی کنند و معیارهای فرد اصلح مطابق با بیانات رهبری معظم له را برای مردم تبین کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید نامزدی را انتخاب کنند مدیر و مدبر باشد و توانایی رویارویی با مشکلات اقتصادی کشور را داشته باشد.

این مسئول در ادامه متذکر شد: رئیس جمهور منتخب باید دارای روحیه انقلابی و جهادی باشد تا بتواند اقتدار نظام و اسلام را افزایش دهد و برای حل مشکلات داخلی و خارجی برنامه جامعی داشته باشد.

 

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها