خبرهای داغ:
مدیر حوزه های علمیه قزوین:

حضور پای صندوق های رای نشان از بینش سیاسی مردم دارد

مدیر حوزه های علمیه قزوین گفت: حضور مردم در پای صندق های رای بسیار خوب است و این نشان دهنده آن است که بینش سیاسی و بصیرت مردم بسیار افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۵۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه های علمیه قزوین  صبح امروز با حضور در مسجد نبی رای خود را به صندق انداخت.
به گزارش خبرگزاری در بسیج قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه های علیه قزین صبح امروز با حضور در مسجد نبی رای خود در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر به صندوق انداخت.
عباسی درحاشیه انتخابات در مصاحبه با خبرنگار بسیج در قزوین اظهار کرد: حضور مردم در پای صندق های رای بسیار خوب است و این نشان دهنده آن است که بینش سیاسی و بصیرت مردم بسیار افزایش پیدا کرده است.
رئیس حوزه های علمیه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان رصد می کنند اخبار را و منتظر نتیجه انتخابات ما هستند. مستضعفین دنیا نیز منتظر هستند تا رای اکثریت را پشت سر رئیس جمهور منتخب ایران ببینند، این باعث دل گرمی آنان است.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم باعث یاس دشمنان و تقویت نظام اسلامی می شود بیان کرد: جوانان اگر دنبال زندگی خوبی برای آینده خود هستند باید حضور فعالی در انتخابات داشته باشند. زیرا قوه مجریه در زندگی مردم، اقتصاد، سیاست، ازدواج و ... تاثیر مستقیمی دارد.
حجت الاسلام علی عباسی با بیان اینکه جوانان باید به کاندیدای اصلح رای بدهند گفت: جوانان برای انتخاب فرد اصلح بهتر است از بزرگتر ها مشورت بیگرند تا انتخاب احساسی نداشته باشند.
1001/ت20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها