خبرهای داغ:
تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پی انتخاب دکتر روحانی

ملت شریف ایران الگوی برجسته تدبیر،امید،اخلاق و بزرگواری را به نمایش گذاشتند

دکتر موسوی در پیام خود آورده است: درود به از شور و شعور ،آگاهی و مسئولیت تک تک زنان ؛ مردان و جوانان همیشه سرافراز ایران که با مشارکتی خیره کننده در پای صندوق های رای حاضر شدند.
کد خبر: ۸۸۶۲۳۳۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیروزی قاطع جناب آقای دکتر روحانی را برای دومین بار در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به رهبر معظم انقلاب مردم بزرگ ایران و رییس جمهور منتخب تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 همه اندیشمندان و دلسووزان  نیک می دانند که شکرانه ی نعمت عزت و افتخارایران عزیزرا که پرتوی از عنایت خداوند متعال است نمی توان بجای  آورد. ولیکن در نوازش نسیم آیه شریفه:" لَئِنْ شَکرْتُمْ لَاَزیدَنَّکمْ"( اگرشکرگزاری کنید، (نعمت خود را) بر شما خواهم افزود) با تأسی به پیام تبریک مقام معظم رهبری به مناسبت خلق این حماسه که فرمودند:" با خشوع در برابر خدای بزرگ، جبهه‌ی سپاس بر خاک میسایم، و لطف و رحمت و پاداش شایسته برای ملت ایران مسئلت می‌نمایم " نعمت وجود این عزت را شکر گفته، به ملت حماسه ساز ایران  که در ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ با حضور و انتخاب خردمندانه؛ هوشیارانه؛ اخلاق مدار وعزت آفرین وانتخاب دوازدهمین رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر حسن روحانی حماسه ای دگر آفرید؛ درود وسلام عرض می نماییم.

درود به از شور و شعور ،آگاهی و مسئولیت تک تک زنان ؛ مردان و جوانان همیشه سرافراز ایران که با مشارکتی خیره کننده در پای صندوق های رای حاضر شدند و با پاسداست خون پاک شهیدان با انتخابی دیگر امید را به زیبایی و با رساترین و زیبنده ترین واژه ها تعریف کردند در مقابل چشم تاریخ به نمایش گذاشتند.

برخود واجب می دانم به محضر جناب آقای دکتر روحانی که با اخذ اکثریت قاطع آراء و انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران الگوی برجسته تدبیر و امید و اخلاق و بزرگواری را به نمایش گذاشتند تبریک و تهنیت عرض نمایم و از حضور تمامی ایرانیان داخل و خارج کشورکه با تمامی سلایق و گرایشات ونیز خانواده بزرگ نظام سلامت بویژه همکاران محترم دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که در خلق این این حماسه بزرگ و انتخابات سالم همگام اقتدار ملت ایران گام برداشتند قدردانی نمایم.

از درگاه خداوند بلند مرتبه و مهربان  برای رییس جمهور منتخب ،دولت تدبیر وامید ونیز دولتمردان دولت دوازدهم درتمامی صحنه های داخلی و بین المللی آرزوی عزت و موفقیت می‌نماییم

ارسال نظرات
پر بیننده ها