خبرهای داغ:
بیانیه روابط عمومی سپاه صاحب الامر به مناسبت آزادسازی خرمشهر:
در این بیانیه آمده است: آزاد سازی خرمشهر به معنای شکسته شدن بن بست در دفاع مقدس و ضربه اساسی به ابرقدرتها و رژیم بعث عراق بود خرمشهر به عنوان نماد مقاومت و آزادی از دست شیطان و استکبارهمواره مشق جاودان فرزندان این مرزو بوم شده است.
کد خبر: ۸۸۶۲۷۶۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوسین، در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه طی سالهای جنگ تحمیلی روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیانیه ای صادر کرد که به متن آن به شرح ذیل می باشد:
بسم الله القاسم الجبارین
آزاد سازی خرمشهر به معنای شکسته شدن بن بست در دفاع مقدس و ضربه اساسی به ابرقدرتها و رژیم بعث عراق بود خرمشهر به عنوان نماد مقاومت و آزادی از دست شیطان و استکبارهمواره مشق جاودان فرزندان این مرزو بوم شده است.
در ادامه تاکیده شده است: امروز جنگ را از خرمشهر به هزاران کیلومتر دورتر برده و بیخ گوش اسراییل در حال نبرد برای فتح قدس  فریاد الله اکبر سر می دهیم.
سپاه صاحب الامر (عج) در این بیانیه تاکید میکند: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خامنه ای  راه پرفراز نشیب پیچ تاریخی را ادامه خواهد داد و ضربه هولناک خود را بر فرق جهانخواران وارد خواهد کرد، امروز سوریه تنگه احد است و کماندارانی با وفاتر از کمانداران احد در حال مراقبت و جانفشانی هستند  تا طایفه سفیانی ها نتوانند کمر به قتل رسول الله و حمزه سیدالشهدا ببندند.
همچنین در این بیانیه آمده است: خرمشهر نماد ایستادگی غیور مردان تاریخ است که از تبار سلمان فارسی  و مالک اشتر ها سرزمین فرشته ها را با خون خود رنگین کردند فریاد هل من ناصر ینصرنی ابا عبدالله را پس از 1400 سال پاسخ دادند  و در جای جای این سرزمین عاشوراهای فراوان رقم زدند.
در پایان این بیانیه تاکید شده است: مردانی ماندگار چون متوسلیان، باقری ها،کاظمی ها،شیرازی ها و هزاران ستاره درخشان در آسمان این دیار پرواز تا بی نهایت را مردمان سرزمینم ایران آموختند در این روز خجسته یاد سخن گوهر بار امام امت  که فرمودند خرمشهر را خدا ازاد کرد گرامی میداریم. سالروز آزادی خرمشهر را به تمام  آزادگان و مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.
و من الله توفیق
روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها