مصطفی برزگر
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام :
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: مسال بدلیل تقارن با ماه مبارک رمضان هیچ کاروانی از این استان برای شرکت در آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعزام نمی شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۷۹۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسین پورمحمدی، مسئول اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، عنوان کرد: با توجه به اینکه ویژه برنامه های سالگرد امام راحل در سال جاری در ایام ماه مبارک رمضان است بنابراین اعزام کاروان به حرم مطهر به علت روزه دار بودن مردم نداریم.
وی افزود: از امسال به مدت سه سال به علت تقارن ایام ارتحال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان و با توجه به بعد مسافت بین استان های ایلام و تهران، کاروان به حرم مطهر اعزام نمی کنیم.
سرهنگ پورمحمدی یادآور شد: امسال به همین دلیل هیچ ثبت نام و سازمان دهی در خصوص اعزام  کاروان های مردمی علاقمند به شرکت در آیین های ارتحال امام خمینی(ره) انجام نمی گیرد.
وی گفت: در داخل استان ایلام ویژه برنامه های متعددی چون برگزاری آیین های محلی چمر به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل انجام می شود که عاشقان امام خمینی (ره) می توانند در آن مراسم شرکت کنند.
 سال گذشته بیش از یک هزار و 700 زائر در قالب 40 کاروان با اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند تا در آیین سالگرد ارتحال امام راحل شرکت کنند.

 

 

ارسال نظرات