خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

خرمشهر بادستانی خالی و قلبهایی لبریز ازتوکل به خداوند آزاد شد

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: امروز مسئله ای که ما باید از عملیات بیت المقدس بیاموزیم و کمتر به آنها پرداخته می شود ایجاد وحدت و یکپارچگی، اعنماد و توکل کامل به خداوند، گوش به فرمان بودن در سلسله مراتب فرماندهی و بیش از همه توجه به فرامین رهبری می باشد.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۳۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص حماسه سوم خرداد ماه و آزاد سازی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام اظهار کرد: با حمله ارتش بعث و تجاوز به خاک ایران اسلامی اقدامات عدیده ای صورت گرفت که از مهمترین آنها قبل از آزاد سازی خرمشهر باید به عملیات درخشان فتح المبین اشاره کرد.

وی ادامه داد: پروسه عملیات آزاد سازی خرمشهر از دهم اردیبهشت ماه آغاز شد و ما در روز سوم خرداد ماه طی 23 روز توانستیم به این پیروزی مهم، بزرگ و ارزشمند دست یابیم.

این مسئول اذعان کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر بیش از 19 هزار عراقی اسیر شدند و بسیاری از بخش های کشور که در اشغال نیروهای عراقی بود از بند اشغال رسته شد.

برزگر با اشاره به این جمله به یادماندنی از معمار کبیر انقلاب که فرمودند " خرمشهر را خدا آزاد کرد" گفت: علت ابراز این سخن این بود که آزاد سازی خرمشهر همچون یک معجزه بود.

وی در تبیین علل معجزه آسا بودن آزادسازی خرمشهر تشریح کرد: توان نظلامی، مقادیر نیروی انسانی، استحکامات و تجهیزات نظامی در مقایسه با نیروهای دشمن ناچیز بود ولی به علت لطف پروردگار، عنایات خاصه ولی عصر(عج)، وحدت بی نظیر نیروهای مسلح، پیروی از فرامین امام و توکل بر خدا و در نهایت ایثار، پایمردی و گذشت نیروهای انسانی از هر قشر علل اصلی به ثمر نشستن زحمات در عملیات بیت المقدس بود.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: امروز مسئله ای که ما باید از عملیات بیت المقدس بیاموزیم و کمتر به آنها پرداخته می شود ایجاد وحدت و یکپارچگی، اعنماد و توکل کامل به خداوند، گوش به فرمان بودن در سلسله مراتب فرماندهی و بیش از همه توجه به فرامین رهبری می باشد.

برزگر مطرح کرد: همیشه و در هر نقطه ای که ما همگرایی و وحدت داشته ایم در نهایت پیروزی به بار آورده است و در هر نقطه که واگرایی بوده و سلیقه ای برخورد کرده ایم متاسفانه با شکست رو به رو شده ایم و نتیجه ای حاصل نیامده است.

وی در پایان با اشاره به جمله ای از صدام که گفته بود اگر ایرانیان موفق به فتح خرمشهر شوند من کلید بصره را به آنان خواهم داد، اذعان کرد: فتح خرمشهر سبب شد که شکل دفاع و برخورد با قوای ایرانی و دیپلماسی ایرانی تغییر یابد.

 1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها