مصطفی برزگر
در ناحیه دره شهر صورت گرفت،
با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه، فرماندار، بخشدار و سایر مسئولین و عموم مردم مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در سپاه نایحه دره شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۱۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین "محمدجواد قنبربیگی" امام جمعه دره شهر در مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر، گفت: زمانی که وضعیت نظامی ما ضعیف باشد دشمن به خود اجازه طمع برای حمله به مملکت ما را می دهد.

وی عنوان کرد: عربستان سعودی برای افزایش قوا و قدرت خود یک قرارداد 380 میلیارد دلاری که بزرگترین قرارداد نظامی خرید تسهیلات نظامی میان عربستان و آمریکا بود را امضا کرد،

امام جمعه شهرستان دره شهر سامان نیافتن امکانات نظامی ایران و مردم در اوایل انقلاب را علت تجاوز صدام ، آمریکا و دیگر کشورها به خاک ایران و حمله به خرمشهر دانست و گفت: آن چیزی که بازگرداننده بوده حضورمردم مخلص، بسیجیان، رزمندگان ،ایمان، امکانات و ولایت بوده وگرنه چرا الان به خرمشهر حمله نمی کنند.

حجت الاسلام قنبربیگی افزود: امکان پس گرفتن خرمشهر در آن زمان و شرایط، نزدیک به محال بود اما با رشادتهای شهدا، جانبازان و رزمندگان این اتفاق افتاد.

وی در ادامه گفت: هیچ معادله نظامی برای پیروزی ما در برابر صدام وجود نداشت اما براس آیه قرآن که خداوند همراه متقین است، قوت قلبی برای مبارزه و دفاع پیدا کردند و همین قوت قلب باعث ورود شهیدان ، بسیجیان ومدافعان حرم به میدان نبرد شد.

ارسال نظرات