یادمان شهدای مدافع حرم در فریمان رونمایی شد

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم رونمایی از یادمان شهدای مدافع حرم با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان، امام جمعه، رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش در محل اداره آموزش و پرورش فریمان برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۴۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه ناحیه فریمان در این مراسم با گرامیداشت سالگرد فتح خرمشهر اظهارکرد: شهدای مدافع حرم به تبعیت از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به منظور حراست از ارزش‌های اسلام و انقلاب و حریم اهل بیت(ع) کیلومترها دورتر از خاک جمهوری اسلامی با دشمنان مقابله می‌کنند.

حسین شمس خاطرنشان کرد: شهر خرمشهر دارای موقعیت استراتژیک بود و در اوایل جنگ قرارداشتیم که دشمن بعثی این شهر را اشغال کرد و جوانان غیور خرمشهر بیش از ۳۰روز با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح دفاع کرد و بالاخره پس از ۱۹ماه و با طرح‌ریزی عملیات بیت المقدس موفق به بازپس‌گیری خرمشهر شدیم.

امام جمعه فریمان نیز در این مراسم اظهارکرد: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند که با بذل جان خود امنیت و آرامش را به هموطنان خود بخشیده‌اند.

حجت الاسلام ایزدی گفت: امیدواریم اعمال ما در این ماه مورد قبول حق‌تعالی واقع شود و اگر تا کنون مورد رحمت خداوند قرار نگرفته‌ایم، لطف و مغفرت خداوند شامل حال ما شود.

گفتنی است این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت معصومه(س) و با همکاری بسیج فرهنگیان فریمان برگزارشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها