خبرهای داغ:
در استان قزوین ادامه دارد:

تداوم عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی به 142 روستا

عملیات گازرسانی به 142 روستای استان قزوین در بخش های مختلف استان در حال انجام است.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۱۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری بااعلام خبر تداوم عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی به 142 روستای استان قزوین اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب 13 پروژه گازرسانی و با پیش بینی هزینه ای معادل 850 میلیارد ریال گازرسانی به روستاهای فاقد گاز مناطق الموت، آوج، تاکستان و آبیک در دست اجرا می باشد که امیدواریم از این 142 روستا 60 روستا در هفته دولت امسال به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

بوشهری افزود: با گازرسانی به این 60 روستا 6 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به سیر صعودی گازرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید گفت: در چهار ساله دولت تدبیر و امید 135روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده اند که 58  روستای آن فقط در سال 95 گازدار شده است.

بوشهری در ادامه افزود: گازرسانی به این 58 روستا با مجموع 4992 خانوار و صرف اعتبار 416 میلیارد ریال انجام شده است که از این تعداد روستا، 21 روستا مربوط به تاکستان، 16 روستا از توابع شهرستان قزوین، 18 روستا منطقه آوج و 3 روستا مربوط به شهرستان بوئین زهرا و آبیک می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در پایان تصریح کرد: در اردیبهشت ماه امسال نیز گازرسانی به 2 شهر رازمیان و معلم کلایه در منطقه الموت با صرف هزینه ای معادل  770 میلیارد ریال به بهره برداری رسید این منطقه زیبا و تاریخی با تلاش همکاران ما در شرکت ملی گاز ایران به شبکه سراسری  گاز متصل شدند.

وی همچنین اعلام کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به شهر سیردان تنها شهر فاقد گاز استان قزوین نیز در حال انجام است که با اتمام این پروژه گازرسانی، بهره مندی خانوارهای شهری استان از نعمت گاز طبیعی به 100 درصد خواهد رسید.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها