خبرهای داغ:

برگزاری همايش تجليل از دانشجويان برتر ورزشي دانشگاه صنعتي شاهرود

مديريت تربيت بدني و امور فوق برنامه دانشگاه صنعتي شاهرود همايشي با عنوان تجليل از دانشجويان برتر ورزشي اين دانشگاه برگزار کرد.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۲۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در مراسمی از مربيان، ورزشكاران، مقام آوران المپياد 95، قهرمانان ملی و كشوری دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشجويان جشنواره درون دانشگاهی 95 در تالار شقايق های اين دانشگاه تجليل بعمل آمد.

در اين مراسم دكتر محمد مهدی فاتح رئيس دانشگاه صنعتی شاهرود، برگزاری چنين همايش هايی را نشانهی حضور فعال و با نشاط اين مديريت در صحنه دانست و اذعان کرد: هر چه ما در بخش سلامت، بهداشت و ورزش دانشگاه هزينه كنيم به جاست.

وی با تأكيد بر ضرورت توجه به دو حوزه ورزش همگانی و قهرمانی، نشاط و همدلی را از ثمرات تقويت اين بخش در دانشگاه دانست و برنامه ريزی بلند مدت و پيش بينی اعتبارات ساليانه را در اين حوزه خواستار شد.

فاتح با اشاره به ورزش قهرمانی و اين كه هر موفقيت ورزشی از سوی يكی از دانشگاهيان، يك افتخار و اعتبار برای دانشگاه است، خواستار برنامه ريزی روی ورزش همگانی و سلامت دانشگاهيان شد و تأكيد كرد: رسيدگی به امر ورزش جزء بهترين امور سطح كلان دانشگاه است.

در ابتدای اين جلسه دكتر رضوانی مدير تربيت بدنی و فوق برنامه ورزشی دانشگاه، به ارائه گزارشی در رابطه با عملكرد اين مديريت پرداخت.

برگزاری همايش تجليل از دانشجويان برتر ورزشي دانشگاه صنعتي شاهرود 

در اين همايش از مسئولين انجمن هاي ورزشی دانشجويان دانشگاه، داوطلبينی كه در رويدادهای ورزشی و مربيانی كه در مسابقات منطقه و المپياد با دانشگاه همكاری داشتند و از 10 دانشجو در رشته های مختلف كه از مقام آوران كشوری و عضو تيم ملی ايران در رشته های متعدد ورزشی می باشند تقدير بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها