خبرهای داغ:
معاون اداری مالی کمیته امداد استان سمنان مطرح کرد:

پرداخت یک هزار و 925 فقره وام کارگشایی به نیازمندان

معاون اداری مالی کمیته امداد استان سمنان گفت: تسهیلات کارگشایی در اختیار یک هزار و 925 نفر از مددجویان و اقشار مستمند جامعه قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۳۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمدعلی حاجی علیان، معاون اداری مالی کمیته امداد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طی سال گذشته ، 34 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان و اقشار مستمند جامعه پرداخت شده است، گفت: چنین تسهیلاتی به صورت کاملا قرض الحسنه در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد تا آنان بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات کارگشایی در اختیار یک هزار و 925 نفر از مددجویان و اقشار مستمند جامعه قرار گرفته است، افزود: هدف از پرداخت چنین تسهیلاتی، رفع مشکلات درمانی، معیشتی، تعمیر مسکن، تحصیلی و تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان نیازمند است.

معاون اداری مالی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به رشد 32 درصدی پرداخت تسهیلات کارگشایی نسبت به مدت مشابه سال قبل آن، گفت: طی سال 94، بیش از 25 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به یک هزار و 721 نفر از مددجویان و اقشار مستمند جامعه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات کارگشایی در بسیاری مواقع به خانواده‌هایی که با مشکلات اضطراری دست به گریبان هستند پرداخت می‌شود، افزود: تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از فروپاشی آن همواره در راس برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد که با پرداخت تسهیلات کارگشایی درصدد هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسائل خانواده‌های نیازمند را به حداقل برسانیم.

حاجی علیان با بیان اینکه طی سال گذضته، با پرداخت «وام محکومین»، 16 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند، گفت: بیش از یک میلیارد و 237 میلیون ریال «وام محکومین» به زندانیان نیازمندی که برای اولین بار دوران محکومیت خود را می‌گذراندند پرداخت شده است تا از این طریق بتوانیم کانون خانواده‌های آنان را گرما ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات‌ ضروری بر اساس نیاز مددجویان تا سقف ۵۰ میلیون ریال بدون هیچ گونه سود و یا کارمزدی به صورت قرض الحسنه به آن‌ها پرداخت می‌شود، افزود: خیران می‌توانند مبلغی وجه نقد به صورت ودیعه و امانت در نزد صندوق قرض الحسنه پرداخت کنند تا به این روش وام‌های ضروری به افراد نیازمند پرداخت و مشکلات آنان برطرف شود.

معاون اداری مالی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: تسهیلات ضروری و کارگشایی نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات کاری و معیشتی خانواده های تحت حمایت دارد که این تسهیلات در قالب وام های درمانی، ودیعه مسکن، امور معیشتی، امور تحصیلی و تهیه جهیزیه به صورت قرض الحسنه و با اقساط بلند مدت به آن‌ها پرداخت می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها