خبرهای داغ:

برگزاری میدان تیر گردانهای سیدالشهدا و ولیعصر(عج) شاهرود+تصاویر

برنامه میدان تیر گردان های سیدالشهدا شاهرود و ولیعصر(عج) بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۴۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، برنامه میدان تیر گردان های سیدالشهدا شاهرود و ولیعصر(عج) بسطام جمعی تیپ پیاده 12 قائم (عج) استان سمنان در میدان تیر لشکر58 تکاور ذوالفقار ارتش برگزار شد.

سروان پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده گردان ولیعصر(عج) بسطام در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه این میدان تیر در راستای فراخوان گردانی اجرا شده است افزود: اولین حضور بسیجیان در برنامه تاکتیکی و آمادگی رزم سال 96 و اجرای میدان تیر را شاهد هستیم که به استعداد چهار گروهان در مدت دو روز با حضور بیش از 350 نفر از بسیجیان برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این فراخوان دو روزه و میدان تیر افزایش رزم نیروها و تمرین تاکتیکی و تکنیکی و تخصصی برنامه های گردان با حضور بسیجیان عضو گردان انجام پذیرفته اسنت

سیدمصطفی رضوانی مسئول عملیات گردان سیدالشهدا شاهرود نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود با گرامداشت فتح خرمشهر که فتح ارزش ها و همه خوبی هاست به سخنان امام خامنه ای در جمع پاسداران در دانشگاه امام حسین(ع) در سال گذشته اشاره کرد و گفت: رهبری انقلاب فرمودند ما خرمشهرها در پیش داریم نه در میدان جنگ بلکه فتحی که شرایط سخت تر از جنگ میدان فیزیکی را دارد.

وی افزود: در این پیام مهم نکته های مهمی نهفته است که باید مسئولین ما اعمال و فعالیت کشور را پیش ببرند و نکته عمق و مفهوم اصلی برای همه مردم و مسئولین این است که فتح خرمشهرها در پیش است.

رضوانی خاطر نشان کرد: این بدان معنی است که به قوه الهی کشور ما در آینده نزدیک چشم و چراغ امام زمان(عج) است و پیشرفت خواهند کرد و رهبری امید که در آینده خواهیم دید ایران مثل یک پنجه، گرگ صفتان را گرفته و نابود خواهد کرد.

مسئول عملیات گردان سیدالشهدا خاطر نشان کرد: در جهت پیشبرد اهداف ارتقا رزم بسیجیان و به مناسبت ایام فتح خرمشهر یک گروهان در میدان تیر  حضور داشتند و این میدان تیر، سومین میدان تیر برای اعضا گردان سیدالشهدا بود که برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها