خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

سالگرد رحلت امام راحل در مرکز استان‌ قزوین باشکوه برگزار میشود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: همچنین مراسم گرامیداشت 14 و 15 خرداد ماه با برنامه‌‍ریزی دقیق به صورت مجزا و باشکوه در مرکز استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۵۳۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سیدسعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بیست و هشتمین مراسم ارتحال امام خمینی(ره) که ظهر دوشنبه در استانداری قزوین تشکیل شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای ما نعمت بزرگی بود و در برهه مهمی از تاریخ این نظام با رهبری خردمندانه خود یک بار دیگر دین اسلام به ویژه مکتب تشیع را در ایران اسلامی تداوم داد.

وی افزود: به منظور پاسداشت از شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا دین خود را نسبت به این شخصیت بزرگوار ادا کرده باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با تأکید بر اینکه گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل را باید از وظایف شرعی و قانونی خود بدانیم، اضافه کرد: امام راحل با رهبری خود انقلاب اسلامی را به انقلابی تبدیل کردند که همواره در مجامع بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد.

شاهرخی با اشاره به اینکه سالروز ارتحال اما راحل در سال جاری با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه این تقارن تا سه سال آینده وجود دارد باید برنامه‌ریزی متفاوتی نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم.

این مسؤول تصریح کرد: همچنین مراسم گرامیداشت 14 و 15 خرداد ماه با برنامه‌‍ریزی دقیق به صورت مجزا و باشکوه در مرکز استان قزوین برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: برگزاری این برنامه‌ها باید به صورت مردمی بوده و دستگاه‌های اجرایی هم باید با تقسیم مناسب کارها بستر برگزاری مراسمی باشکوه با حضوری حداکثری مردم را فراهم کنند.

شاهرخی بیان کرد: با توجه به دلیل تقارن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان امکان اعزام زائر به مرقد مطهر  ایشان وجود ندارد نباید از شکوه مراسم کاسته شود بلکه باید سعی کنیم این مراسم را بسیار باشکوه در استان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان شهرستانی هم باید جلسات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های 14 و 15 خرداد را در سطح شهرستان خود برگزار کنند تا هماهنگی لازم برای اجرای این مراسم‌ها وجود داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: علاوه‌بر برگزاری مراسم بزرگداشت 14 و 15 خرداد در مرکز استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی با موضوع سیره و تبیین شخصیت والای امام خمینی(ره)، برگزاری شب شعر، برگزاری مسابقات قرائت قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز گرامیداشت قیام 15 خرداد در استان به شمار می‌رود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها