خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان با خانواده شهیدان قلی پور

سردار شاهچراغی در راستای بازدید از محله اسلامی شهرک شهید بهشتی با خانواده شهیدا رضا و ابوالقاسم قلی پور دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۷۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و هیات همراه با حضور در منزل شهیدان رضا و ابوالقاسم قلی پور با پدر شهیدان دیدار کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد، پدر شهیدان قلی پور با خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور مسئولین سپاه به بیان خاطراتی از شهیدان رضا و ابوالقاسم قلی پور پرداخت و گفت: این دو شهید عاشق خدمت به جامعه و انقلاب بودند و مشتاق شهادت و هر دو به آرزوی خود رسیدند.

وی افزود: شهید رضا سنش کم بود و دوست داشت به جبهه برود و با درخواست او به ثبت احوال رفتیم و شناسنامه جدید گرفتیم تا بتواند به جبهه برود و در سال 1364 در عملیات والفجر8 شربت شهادت نوشید و پیکرش بعد از 14 سال به آغوش خانواده بازگشت.

پدر شهیدان قلی پور با اشاره به شهید ابوالقاسم نیز افزود: این شهید سرباز بود و در دژبانی اندیمشک خدمت می کرد اما تحمل نداشت و با تلاش توانست خود را به خط مقدم برساند و در منطقه شرهانی در سال 1361 شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدا شاهرود آرام گرفت.

وی با بیان اینکه خواب شهدا را زیاد می بینم بیان کرد: شهید رضا تا چند وقت پیش خواب دیدم که مرا با خود به زیارت امام رضا(ع) بُرد.

سردار محمدتقی شاهچراغی در این دیدار با ابراز خرسندی برای حضور در منزل شهدا اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز در این محله فقیر نشین مهمان خان شهدا باشیم و خانواده شهدا تاج سر ما هستند و وظیفه داریم که سرکشی و دیدار با شما اسطورهای صبر و صلابت را داشته باشیم و انرژی و نیرو برای ادامه مسیر بگیریم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها