خبرهای داغ:
مسئول اردوئی سپاه استان سمنان:

آمادگی کمیته اسکان و پذیرایی ستاد ارتحال امام(ره) برای اعزام بیش از سه هزار نفر از مردم استان

کاشفی گفت: کمیته اسکان و پذیرایی ستاد ارتحال امام(ره) استان آمادگی دارد بیش از سه هزار نفر را برای اعزام به مرقد امام راحل پشتیبانی نماید.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۷۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

خداداد کاشفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به مصوبه ستاد ارتحال امام راحل استان سمنان برای اعزام سه هزار نفر به مرقد آن امام همام در روز 14 خرداد اظهار کرد: کمیته اسکان و پذیرایی که مدیریت آن با اردوئی سپاه استان سمنان است تمهیدات لازم را برای اعزام سه هزار نفر از استان سمنان برای حضور در مراسم سالگرد امام راحل آماده کرده است.

وی افزود: این اعزام از شهرستان های غرب استان سمنان که نزدیک به تهران هستند انجام می شود و اعزام بعد از نماز ظهر و عصر 14 خرداد ماه می باشد و زائران در مراسم ارتحل امام در حرم مطهر حاضر و بعد از صرف افطار به استان باز می گردند.

کاشفی با بیان اینکه 3 هزار نفر سهمیه ثبت نام انجام شده است گفت: با توجه به اینکه مسئولیت اعزام با استانداری است امروز خبر رسیده که استانداری در زمینه پشتیبانی بیش از 1500 نفر نمی تواند اعزام نماید و عملاً سهمیه استان نصف شده است.

وی ادامه داد: ثبت نام از افراد متقاضی انجام شده و با توجه به تقلیل سهمیه الان نصف زائران را باید حذف نماییم و ما به استانداری اعلام کرده ایم که ما مشکلی برای اسکان و پذیرایی نداریم اما با توجه به مشکلات پشتیبانی که استانداری دارد سهمیه نصف شده و ما الان مانده ایم که چگونه افراد ثبت نامی را حذف نماییم.

مسئول اردوئی سپاه استان تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی ها و پیگیری ها بتوانیم مشکلات را حل کنیم تا مردم عاشق و دوستدار امام راحل بتوانند در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها