خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان درحوزه ورزش از ابتدای تابستان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امسال به صورت ویژه و گسترده در تمامی مناطق استان طرح اوقات فراغت دانش اموزان در حوزه ورزش را پیگیری خواهیم نمود.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۳۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به فرارسیدن اوقات فراغت دانش آموزان گفت: یكی از مهمترین نعمت ها، نعمت تندرستی و سلامت است كه می تواند در موفقیت انسان عاملی مهم باشد.

وی افزود: یك جامعه، یك خانواده، تنها زمانی قادر خواهد بود كه راه ترقی و تكامل را طی كند كه متشكل از افرادی سالم، با ارزش و پاك باشد، با توجه به این مهم تربیت بدنی و ورزش به عنوان بخشی از نیاز ساختاری انسان باید مورد توجه همه افراد جامعه اعم از زن و مرد، كوچك و بزرگ باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: تربیت بدنی یك پدیده انسانی و یك ابزار مؤثر برای پرورش جسم و روح و ارتقاء فرهنگ و تربیت و اخلاق است و می تواند زمینه ساز هویت ملی باشد، نقش ورزش در پیشگیری از نارسایی های بدن، ورزش درمانی و برنامه ریزی و گسترش تربیت بدنی در سطوح مختلف زندگی نكته مهم این است كه تربیت بدنی عامل بسیار مهم و ارزنده است كه می تواند به عنوان یك وسیله آموزش علمی و واقعی مفهوم و اعتقاد به تندرستی را در افراد ایجاد نماید.

صادقی تصریح کرد: در آموزش و پرورش نیز نخستین هدف، رشد ابعاد گوناگون شخصیت فرد از جنبه های جسمانی، روانی و اجتماعی و معنوی است، ورزش و هدف تربیتی آن یادگیری مهارت های رفتاری را باعث می شود و با چنین تعبیری ورزش به عنوان یك وسیله كمك كننده عملی، پیوسته با تربیت همراه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: در همین راستا تا پانزدهم خرداد تمامی مناطق برنامه های خود را جهت افتتاح و راه اندازی کانون های اوقات فراغت در حوزه ورزش تنظیم نموده و از ابتدای تابستان 96 پرشورتر از هر سال با ایجاد برنامه های شاد و با نشاط شروع به فعالیت می نمایند.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها