حجت الاسلام والمسلمین عابدین نجاتی زاده، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصتی است برای یک تحول و انقلاب درونی و تهذیب نفس است
کد خبر: ۸۸۶۸۱۶۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین عابدین نجاتی زاده مدیر حوزه علمیه امام علی (ع) شهرستان میناب گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصتی است برای یک تحول و انقلاب درونی و تهذیب نفس است.

 

این مسئول در جمع کارکنان سپاه ناحیه میناب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه نزول قرآن و برکات الهی دانست و افزود:ماه مبارک رمضان ماه آمرزش گناهان است و بهترین فرصتی است جهت خود سازی و تزکیه نفس و ما باید در این ماه مبارک نهایت استفاده های معنوی را ببریم.

 

مدیر حوزه علمیه امام علی (ع) شهرستان میناب گفت:در این ماه شیطان به بند کشیده می شود و تمامی اعمال و کردار انسان ثوابی مضاعف دارد به گونه ای که قرائت یک آیه از قرآن ارزشی معادل ختم قرآن دارد و حتی نگاه کردن به خط قرآن نیز ثوابی مضاعف دارد.

 

حجت الاسلام نجاتی در ادامه اظهار داشت:درماه مبارک رمضان حتی برای لحظه ای هم نباید وقت انسان به بطالت بگذرد زیرا این امتیازات معنوی فقط در ماه مبارک رمضان قرار دارد و در دیگر ماهها از بین می رود که این موضوع اهمیت خاص این ماه را با دیگر ماههای سال نمایان می کند.


حجت الاسلام والمسلمین عابدین نجاتی زاده مدیر حوزه علمیه امام علی (ع) شهرستان میناب با توجه به وجود شبهای قدر در ماه مبارک رمضان بیان کرد:بهترین روزها و شبها برای زنده داری و عبادت خدا در این ماه وجود دارد که شبهای قدرنمونه بارز ان است که در این شبها تقدیر و سرنوشت انسانها رقم می خورد و باید با خودسازی و تهذیب نفس به گونه ای این ماه را به پایان برسانیم که بهترین مقدرات برای ما رقم بخورد.

 

 

 

ارسال نظرات