در اقدامی خداپسندانه انجام گرفت؛

اهدای دو دستگاه دیالیز پیشرفته به بیمارستان ۹ دی تربت حیدریه

خیر نیکوکار تربت حیدریه در اقدامی خداپسندانه دو دستگاه دیالیز پیشرفته به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال به بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی این شهرستان اهدا کرد.
کد خبر: ۸۸۷۰۲۴۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی تربت حیدریه در این خصوص اظهار داشت: با پیگیری های بعمل آمده و هماهنگی با کارشناسان بنیاد امور بیماری های خاص از آذر ماه ۱۳۹۵ و همت معاونت درمان و مساعدت ریاست بنیاد بیماران خاص تعداد دو دستگاه دیالیز” "jms پیشرفته bel” ” توسط خیر نیک اندیش به صورت رایگان به بخش دیالیز این مرکز اهداء شد.
 
جواد اسدی ارزش تقریبی این دستگاه ها را یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال عنوان کرد. وی خاطر نشان کرد: بخش دیالیز بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی در حال حاضر با حدود ۷۰بیمار ثابت و ۱۵ بیمار سرپایی با ۹ دستگاه دیالیز در سه شیفت کاری مشغول فعالیت است.
 
مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی تربت حیدریه گفت: با توجه به فرسوده بودن دستگاههای دیالیز این مرکز مساعدت های مردمی وخیرین در این زمینه کمک شایانی به خدمات رسانی بهتر در خصوص بیماران دیالیزی کرده و امیدواریم در کنار خدمات دولت از همت مردان و زنان خیر در خصوص خدمات سلامت بیش از پیش بهره مند شویم.
 
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۵۰ هزار نفر جمعیت این سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها