خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در گفتگو با بسیج:

سپاه حرکت کور تروریستی دیروز را بی‌پاسخ نمی‌گذارد/ جمهوری اسلامی جایی نیست که دشمنان بخواهند حرکات بچه‌گانه و ذلیلانه انجام دهند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حملات تروریستی دیروز در تهران گفت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی این حرکت کور را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۱۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
سپاه حرکت کور تروریستی در تهران را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت/ جمهوری اسلامی جایی نیست که دشمنان بخواهند حرکات بچه‌گانه و ذلیلانه انجام دهند
سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حملات تروریستی دیروز مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) اظهار داشت: به فرموده امام خامنه ای(مد ظله العالی) دشمنان اسلام و عوامل آن به دنبال این هستند که درکوتاه مدت امنیت را در داخل کشور خدشه دار کنند .

وی در تبیین اهداف عاملان ترور با اشاره به ثبات، امنیت، هماهنگی و پایداری حاکم بر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران وقتی کشور ما را با دیگر کشورها مقایسه می کنند، متوجه می شوند که ثبات و امنیت جمهوری اسلامی قابل قیاس با هیچ کشوری نیست بنابراین با قصد خدشه وارد کردن به امنیت و آرامش کشور اقدام به کار ذلیلانه کردند که به فرموده رهبر انقلاب ترقه‌بازی بیش نبود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: آنها به دنبال ایجاد نا امنی و احساس نا امنی در داخل کشور در راستای فراهم آوردن بستری مناسب برای تحقق اهداف میان مدت و بلند مدت خود هستند.

وی گفت: خوشبختانه همانگونه که شاهد بودیم این اقدام با هوشیاری نیروهای سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و امنیتی و با حرکت به موقع در مرقد نورانی امام راحل و مجلس با برخورد قاطع و قوی روبرو شد.

* این هنر نیست که با لباس زنانه وارد مجلس شوند و افرادی را به رگبار ببندند

سردار ابوحمزه با بیان اینکه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی این حرکت کور را بی پاسخ نخواهد گذاشت، گفت: سپاه پاسداران با هر حرکت و توطئه ای که علیه نظام اسلامی، انقلاب اسلامی و ارزش‌های جمهوری اسلامی چه از طریق دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای و چه عوامل آن در داخل کشور به طور قطع و یقین به تناسب میزان توطئه برخورد قاطع و مناسب خواهد کرد که موضع سپاه در گذشته نیز به همین شکل بوده است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: توطئه‌ها در یک سطح نیستند و با هر کدام در سطح خود برخورد خواهد شد تا قوت و اقتدار نیروهای مسلح، سپاه و بسیج را درک کنند و بدانند جمهوری اسلامی جایی نیست که بخواهند چنین حرکات بچه‌گانه و ذلیلانه انجام دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: مگر شهدای حادثه تروریستی دیروز و آن پارکبانی که در حال انجام وظیفه بود چه گناهی مرتکب شده بود که باید مورد حمله وحشیانه قرار می‌گرفت ؟ این هنر نیست که با لباس زنانه وارد مجلس شوند و افرادی را به رگبار ببندند.

* حادثه تروریستی دیروز کار ذلیلانه، زبونانه و حقیرانه ای بود

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی دیروز کار ذلیلانه، زبونانه و حقیرانه ای بود، ادامه داد: این اقدام نه از جنبه های عملیاتی و نه توانمندی و نه حرفه‌ای قابل باز تعریف نیست.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه عاملان تروریستی تصور می کردند با این اقدام می توانند ضربه ای به نظام وارد کنند، گفت : نه تنها بهره ای نبردند بلکه همواره تجربه نشان داده که با حرکات این چنینی حضور مردم در صحنه بیشتر و قوی‌تر از گذشته شکل می گیرد و موجب انسجام، وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر مردم در بخش های مختلف با نظام اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های مجاهدانه صورت گرفته در منهدم کردن و دفع عملیات تروریستی دیروز اظهار کرد: درفاصله زمانی کمتر از چهار ساعت همه 6 نفری که با سلاح، مهمات و جلیقه‌های انفجاری چه در مرقد امام(ره) و چه در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده بودند منهدم و نابود شدند که این قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

* ضرورت حفظ یکپارچگی و وحدت کلمه

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: مردم باید همچون گذشته در صحنه حضور منسجم، هوشمندانه و آگاهانه داشته باشند و به فرمایشات حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در همه ابعاد دقت ، توجه و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد به ضرورت حفظ یکپارچگی و وحدت کلمه تاکید و خاطرنشان کرد: با آن چیزی که می‌توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی و به پیروزی برسیم وحدت، انسجام ، هوشیاری و آگاهی مردم و همچنین اطاعت از امر ولایت فقیه است همان گونه که در این 38 سال به این شکل بوده است.

سردار ابوحمزه یادآور شد: مردم باید آگاه و هوشیار باشند و تحت تاثیر رسانه های گروهی و فضای مجازی و اخبارهای غلط جریان سازی که دشمنان اسلام در خارج و عوامل آن در داخل قرار نگیرند تا با همین اقتدار و عزت و سربلندی از نظام، انقلاب و اسلام و ولایت پاسداری کنیم تا به فضل الهی درهر جا که هستیم بتوانیم تکلیفمان را انجام دهیم.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
ارسال نظرات