خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

دشمنان نمی‌توانند در اراده ملت ایران تزلزل ایجاد کنند

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه دشمن به دنبال برهم زدن امنیت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: دشمن می‌خواهد در اراده ملت ایران تزلزل ایجاد کندکه البته نمی‌تواند.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۳۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
دشمنان نمی‌توانند در اراده ملت ایران تزلزل ایجاد کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در مجمع پیشکسوتان و بازنشستگان شهرستان اسدآباد و مراسم ضیافت افطاری اظهار داشت: دشمن برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد.

وی افزود: در کوتاه مدت دشمن به دنبال برهم زدن امنیت نظام جمهوری اسلامی است و این اقدامات تروریستی که توسط مثلث شوم آمریکا، عربستان و صهیونست انجام گرفته ناشی از این موضوع است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: دشمن با این اقدامات درصدد است تا در اراده ملت ایران تزلزل ایجاد کند چراکه جبهه مقاومت و مدافعین حرم توانسته‌اند پیشرفت‌های خوبی داشته باشند و دشمن از این موضوع عصبانی است که البته نمی‌تواند.

وی ادامه داد: مثلث شوم با راه‌اندازی ائتلاف آمریکایی، عربی در کشور عربستان دنبال این است که ناآرامیها را بر داخل مرزهای ایران بکشاند.

مرادی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به ناامنی گسترده در منطقه از امنیت برخوردار است.

وی با تأکید بر حضور فعال پیشکسوتان و بازنشستگان در برنامه ها و مراسمات بسیج و سپاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شما فرد تاثیرگذاری در محله خود هستید نسبت به فعال سازی گفتمان انقلاب اسلامی وولایت فقیه اثرگذار باشید.

دشمنان نمی‌توانند در اراده ملت ایران تزلزل ایجاد کنند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات