فرمانده سپاه شهرستان میناب شهادت بانوی بسیجی "فاطمه رنجبری زاده تمبانویی" در حادثه تروریستی تهران تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۷۱۳۳۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب ضمن محکوم کردن فاجعه تروریستی تهران شهادت بانوی بسیجی" فاطمه رنجبری زاده تمبانویی را تسلیت گفت.

 

در متن این پیام آمده است: بی شک این حوادث تروریستی کوچکترین خللی در عزم راسخ، ایمان و تقوای ملت شریف ایران وارد نخواهد آورد و برعکس موجب وحدت و همدلی بیش از پیش اقشار مختلف جامعه می‌شود.                                                          

اینجانب به نمایندگی از بسیجیان سلحشور و مردمان ولایتمدار شهرستان میناب ضمن محکومیت این حرکت کوردلانه و کودکانه دشمنان اسلام و ایران، شهادت بانوی بسیجی "فاطمه رنجبری زاده تمبانویی" در این حوادث را به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان (عج)، محضر مبارک مقام معظم رهبری (مد الظله العالی)، مردم شریف میناب، خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهیده والامقام تسلیت عرض نموده و برای بازماندگانش صبر جزیل توام با اخلاص و ثبات قدم و برای این شهیده علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

هر چند در این اقدام وحشیانه یک بانوی بسیجی از شهرستان میناب به فیض شهادت رسید اما دنیا خوب می داند که پهنه ی ایران اسلامی مهد دلیرمردان و شیرزنانی است که در تاریخ سراسر شجاعت و ایثار خود هیچ گاه ذره ای تهدید علیه دین و کیان و هموطن را برنتافته و در این مسیر گرانبها شهادت را فیض عظیم و رستگاری جاودانی می داند.

 

دشمنان انقلاب اسلامی و تروریست های بزدل بدانند مردم ولایتمدارو بسیجیان سلحشور شهرستان میناب از هر زمان دیگر دست در دست هم و با وحدت و انسجام پشت سر رهبری معظم انقلاب همچون سالهای حماسه ساز دفاع مقدس در برابر هر گونه تعرض، جانانه خواهند ایستاد و هر نقشه ی شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات