خبرهای داغ:
برگزار شد:

ضیافت صمیمانه افطار سربازان تیپ82سپاه صاحب الامر(عج)

همزمان با ایام میلاد با سعادت امام حسن (ع) مراسم ضیافت افطاری با حضور سربازان وظیفه در تیپ 82 صاحب الامر (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۰۰۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین همزمان با ایام میلاد با سعادت امام حسن (ع)  مراسم ضیافت افطاری با حضور سربازان وظیفه در تیپ 82 صاحب الامر (عج) برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار مهرداد افروزی جانشین فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) ضمن تبریک ولادت امام حسن (ع) بیان کرد: چند سالی است که در روز ولادت امام حسن (ع) ضیافت افطاری ویژه سربازان در نیروهای مسلح برگزار می شود و ار خدمات ارزشمند سربازان قدردانی واز سربازان نمونه تجلیل بعمل می آید .

افروزی با اشاره به آیه 142 سوره آل عمران ابراز کرد: این آیه قرآن به جها د و صبر تاکید دارد و از مومنان می خواهد با عمل و تلاش به دستورات الهی در مسیر کمال الهی حرکت کند .

وی افزود: حضور شما در خدمت سربازی به عنوان جهاد حساب می آید و این حضورشما در پادگانها و مرزها حالت بازدارنده دارد، همانطوری که حضورزمندگان این مرزو بوم  در سوریه و عراق برای جلو کیری از وردد دشمنان به داخل کشور است حضور شما هم برای همین منظور است .

جانشین فرمانده تیپ تاکید کرد :برای رضای خداوند ناملایمات و سختیهای خدمت سربازی را تحمل کنید تا ذخیره آخرت برایتان باشد .

در پایان مراسم از سربازان نمونه تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) تجلیل به عمل آمد و سربازان با  فرماندهان خود، روزه خود را افطار کردند .     ضیافت صمینانه افطار سربازان تیپ82سپاه صاحب الامر(عج)

8001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها