مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار:

ماه رمضان، بهترین فرصت برای آشنایی فرزندان با قرآن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار، ماه رمضان را بهترین فرصت برای آشنایی فرزندان با قرآن دانست.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۰۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد کشتگر در مراسم نورانی محفل انس با قران کریم که با حضور جمعی از خانواده‌های بسیجی در محل حسینیه ثارالله بسیج رشتخوار برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: زندگی، خود یک کرامت است و یکی از صفات امام حسن مجتبی(ع) خدا محوری بود.
 
وی با تاکید بر اینکه انسان در همه حال باید به یاد خداوند باشد، افزود: توکل و توسل به پروردگار الهی و در هنگام مواجه با ناامیدی، به خدا امیدوار شدن موجب استجابت دعای انسان خواهد شد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای آشنایی فرزندان با قران، مسجد و دوستی با خداوند، پیغمبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

وی با اشاره به اینکه انسان باید در دوستی‌ها و انتخاب دوست نیز دقت و توجه کافی داشته باشد، تصریح کرد: برخی از دوستی‌ها ما را از یاد خداوند و مسجد بازمی‌دارد، در دوستی‌ها باید کسی انتخاب شود که همواره انسان را به یاد خداوند می‌اندازد.
 
کشتگر در ادامه با اشاره به کرامت امام حسن مجتبی(ع) نیز، افزود: کرامت امام حسن مجتبی(ع) شامل هر فردی شده بود، در رفتارها کینه‌ها را برداریم، کینه باعث سلب نعمتها از انسان می‌شود، کینه دعا و زندگی را بر هم می‌زند و باعث قطع شدن روزی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار دوستی و محبت اهل البیت(ع) را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: سعی کنیم فرزندانمان را بیشتر با مسجد، قران، مسائل دینی و دوستی با پیغمبر و اهل البیت(ع) تشویق کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها