خبرهای داغ:

نتایج مسابقات فوتسال جام رمضان در سرخه اعلام شد

نتایج سه شب از مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان سرخه که با حضور 9 تیم در حال برگزاری است؛ اعلام شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۸۱۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مسابقات فوتسال جام رمضان به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه در سالن ورزشی شهدای سرخه با حضور 9 تیم با حضور تیم هایی از پایگاه های مقاومت بسیج و تیم هایی به صورت آزاد در دو گروه برگزار می شود.

گفتنی است؛ در گروه اول این دوره از مسابقات تیم هایی از مسجد ولیعصر(عج)، پایگاه قمربنی هاشم افتر،المهدی و پایگاه محمد رسول الله(ص) لاسجرد، در گروه دوم نیز تیم هایی از دهیاری لاسجرد، پایگاه علی ابن ابیطالب(ع)، پایگاه امام خمینی(ره)، رستوران سام و گردان امام حسین (ع) از 18 خرداد ماه به رقابت می پردازند که به 10 شب این مسابقات ادامه دارد.

بر اساس این گزارش؛ نتیجه پایانی شب اول مسابقات جام رمضان شهرستان سرخه به این ترتیب اعلام شده است که تیم مسجد ولیعصر با نتیجه چهار بر دو از تیم المهدی، تیم پایگاه قمر بنی هاشم افتر  چهار بر یک از تیم پایگاه محمد رسول الله لاسجرد و تیم گردان امام حسین  با نتیجه سه بر 2 از تیم پایگاه امام خمینی (ره) پیشی گرفتند و تیم دهیاری لاسجرد  با تساوی سه بر سه با تیم پایگاه علی ابن ابیطالب به کار خود در نخستین شب پایان دادند.

در دومین شب این دور از مسابقات نیز مسجد ولیعصر (عج ) با نتیجه 10 بر یک از تیم پایگاه بسیچ محمد رسول الله لاسجرد پیشی گرفت.

در سومین شب این دور از مسابقات نیز تیم المهدی  با نتیجه 17 بر صفر بر تیم پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول اله لاسجرد غلبه کرد و تیم های دهیاری لاسجرد با 16 بر یک از سد تیم پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) گذشت و تیم پایگاه بسیج علی ابن ابیطالب   با نتیجه یک بر صفر از تیم رستوران سام شهمیرزاد پیشی گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها