خبرهای داغ:
رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم خبر داد؛

جاده ابریشم میعادگاه مسابقات بین المللی ورزشی می شود

رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم از مشارکت فدارسیون‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی جاده ابریشم در شهرهای در مسیر این کریدور جهانی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۲۸۲۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نصرتی رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم اظهار‌کرد: از جمله فعالیت‌های مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم پیوند میان شهرها در حوزه ورزش و سلامت شهروندی است که با همکاری فدراسیون‌های ورزشی شاهد برگزاری رویداد‌های بین‌المللی در شهرهای در مسیر جاده ابریشم خواهیم بود.

رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم افزود: در گام نخست فدارسیون کشتی جمهوری‌اسلامی‌ایران، پیشنهاد برگزاری مسابقات بین‌المللی جام جاده ابریشم را مطرح نموده است که با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم این رقابت‌ها به صورت سالیانه به میزبانی یکی از شهرهای ایرانی و خارجی عضو مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم برگزار گردد.

نصرتی تصریح کرد: طی مکاتبه صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی جمهوری‌اسلامی‌ایران با فدراسیون جهانی کشتی (FILA) امیدواریم این رویداد بین‌المللی به صورت ثابت در تقویم جهانی فدارسیون کشتی قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت‌های بالای مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم در مسیر تحقق اهداف توسعه پایدار به عنوان یک عامل مؤثر در توسعه ورزش و اقدامی اساسی برای تأمین و تربیت سرمایه انسانی سالم خاطرنشان کرد: مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم آمادگی همکاری با کلیه فدراسیون‌های ورزشی به منظور امضاء تفاهم‌نامه همکاری برای برگزاری رویداد‌های ورزشی در شهرهای جاده ابریشم را دارد.

رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم در پایان افزود: در سالجاری شاهد استقبال گروه‌های متعدد دوچرخه‌سواری ایرانی و خارجی برای سفر به ایران و تحقیق در مورد جاده ابریشم و کاروانسرای‌های موجود در این مسیر تاریخی بوده‌ایم که اغلب گروه‌ها در غالب دوچرخه‌سواران گردشگر و با هدف ارسال پیام صلح و دوستی بین ملت‌ها رکاب می‌زنند.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها