رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز عنوان کرد؛

برگزاری مراسم احیای لیالی قدر در 25 مسجد محوری

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز با اعلام برنامه‌های لیالی قدر در شهرستان اعم از سخنرانی ائمه جمعه، قرائت قرآن و عزاداری گفت: در ۲۵ مسجد محوری در شهرستان طرقبه شاندیز برنامه ها و مراسمات احیای لیالی قدر و مناجات خوانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۶۹۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
حجت الاسلام حسین کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: شب قدر باید باتوجه به اهمیت آن طی سال، قدر دانسته شود و انسان علاوه بر توبه از گناهان، در این شب ها حسابرسی به اعمال خودش داشته باشد.

وی با اعلام برنامه های لیالی قدر در شهرستان اعم از سخنرانی ائمه جمعه، قرائت قرآن و عزاداری گفت: در ۲۵ مسجد محوری در شهرستان طرقبه شاندیز برنامه ها و مراسمات احیای لیالی قدر و مناجات خوانی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز افزود: سایر مساجد در شهرستان نیز باتوجه به حضور جمعیت بالا برنامه‌هایی با مشارکت روحانیون فعال خواهند داشت.

وی با اشاره به اجرای مراسم احیا در تمامی روستاهای طرقبه شاندیز با حضور روحانیون تصریح کرد: شورای قرآنی شهرستان در نظر دارد طی شب آخر از لیالی قدر محفل انس با قرآن در طرقبه برگزار کند.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اهمیت موضوع آموزش قرآن کریم گفت: غرفه های قرآنی در جوار بارگاه امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع) فعالیت دارند لذا با توجه به استقبال مسافران و مجاوران از چنین برنامه های قرآنی باید در راستای شکوفایی ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی با همکاری دستگاه های متولی این موضوع تلاش و پیگیری جدی صورت بگیرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها