امام جمعه تربت حیدریه:

مسئولان نظام باید مرزبندی واضح و روشنی با جبهه استکبار داشته باشند

امام جمعه تربت حیدریه با تاکید بر اینکه مسئولان نظام باید مرزبندی واضح و روشنی با جبهه استکبار داشته باشند، گفت: در واقعه فتنه ۸۸ رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که خواص و نخبگان جامعه مرزبندی خود را با دشمن مشخص کنند.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۷۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های امروز نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: بیگانگی با اندیشه‌های ناب اسلامی و ارزش‌های دینی بنی امیه‌ها را بر امت اسلامی حاکم خواهد کرد و جامعه را به انحراف و کجروی می رساند.
 
وی تصریح کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی در صددند تا اندیشه های فاسد خود را با تمسک به برخی کلمات رسیده از معصومین(ع) که آن هم شأن نزول و معنای خاصی دارد را توجیه کنند و لذا امروز نیروهای انقلابی و مومن موظفند تا با تبیین اندیشه های امام راحل مانع انحراف و کجروی جامعه شوند.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی بیان داشت: با امدادهای خداوند متعال و رهبری داعیانه امام و مقام معظم رهبری، نظام اسلامی به ملت ایران ارزانی شد و ضروری است تا با تبیین اصول و ارزشهای امام خمینی(ره) به نسل آینده انقلاب از این دستاوردها صیانت کنیم.
 
عصمتی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: اینکه گفته می شود چنین باید بشود یا نشود کاری از پیش نمی رود و باید ببینیم چه کردیم تا بتوانیم قدردان این حضور با شکوه مردم در صحنه انتخابات باشیم.
 
وی با انتقاد از برخی کسانی که از واژه منافع ملی سوء استفاده می کنند، گفت: مهمترین رکن منافع ملی ملت ایران، اسلامی بودن و پایبندی به ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و مبارزه با فرهنگ بیگانه است که باید در تمام سطوح مدیریتی کشور تبیین شود.
 
خطیب جمعه تربت حیدریه، انقلابی گری را دومین اولویت منافع ملی کشور دانست و افزود: انقلابی بودن و انقلابی ماندن و صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی که مهمترین جلوه آن در مرز بندی شفاف و مشخص با دشمن است منافع ملی کشور را تامین می کند.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئولان نظام باید مرزبندی واضح و روشنی با جبهه استکبار داشته باشند، گفت: در واقعه فتنه ۸۸ رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که خواص و نخبگان جامعه مرزبندی خود را با دشمن مشخص کنند و از سران فتنه بعنوان فتنه گر یاد کردند، اما برخی با تعبیر معارض و به بهانه اعتراض به نتیجه انتخابات نخواستند که مرزبندی روشنی با فتنه گران و دشمن داشته باشند.
 
امام جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: برخی افراد در داخل به دنبال دوقطبی سازی و گروه بندی موافق و مخالف در کشور هستند و حال آنکه این اتفاق زشت و ناپسند در سال ۵۹ توسط بنی صدر رخ داد و نتیجه ای بیهوده داشت، بنا براین مردمی که در پای صندوق های رای حاضر شدند برای اعتماد به نظام اسلامی رای دادند و شایسته نیست آنها را به گروه بندی موافق و مخالف تقسیم کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها