به همت حوزه مقاومت بسیج امام زمان (عج) شهرستان قوچان؛

یادواره شهیدان نورعلی شوشتری و سهراب حامل نیت در قوچان برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج امام زمان(عج) شهرستان قوچان یادواره شهید نورعلی شوشتری و شهید سهراب حامل نیت با حضور، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه قوچان ومسئول تعلیم و تربیت ناحیه وآحاد بسیجیان در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۰۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، حجت الاسلام دکتر محمد علی دستجردی در یادواره شهید نورعلی شوشتری و شهید سهراب حامل نیت پایگاه بسیج شهید حامل نیت شهرستان قوچان؛ ایام سوگواری و شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفته و از حضور تمامی خانواده های معظم شهدا و رزمندگان و ولایت و رهروان شهید و شهادت خصوصا شهدای مدافع حرم تشکر و قدردانی نمود.

امام جمعه شهرستان قوچان در ادامه گفت: صراط مستقیم راهی است که شهدای والامقام رفتند و به ما وصیت کردند که همین راه را ادامه بدهیم و گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: شهدای  عزیز ما برای دفاع از حقیقت رفتند و به تکلیفشان عمل کردند و تکلیف ما نیز ادامه دادن راه حق شهداست.

حجت الاسلام دستجردی خاطرنشان کرد: شهداء مسجد را محور قرار دادند و از همین مساجد به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند و ما نیز باید مساجد را محور قرار داده و مساجد که سنگر انقلاب است را نباید خالی بگذاریم و باید هوشیار باشیم که مساجد پایگاه اصلی همان انقلاب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها