مدیر عامل مؤسسه خیریه طرقبه:

ایجاد اشتغال و فعالیت فرهنگی از وظایف اصلی موسسه خیریه است/ توزیع 500 پرس غذای گرم در ماه مبارک توسط خیرین

مدیر عامل مؤسسه خیریه طرقبه یکی از اهداف اصلی را ایجاد اشتغال و فعالیت‌های فرهنگی معرفی کرد و گفت: با اعلام آمادگی برخی خیرین برای توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان و با استفاده از معتمدین محلی، توزیع بسته های حمایتی بین محرومان بخش طرقبه انجام شده است.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۱۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
سید حسین موسوی نژاد طرقبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: امسال در سیزدهمین سال از فعالیت این خیریه، همانند ایام گذشته کمک‌های مردمی به مجموعه خیریه امسال هم یک سری از خیرین کمک کردند تا بتوانیم از طریق فطریه تأمین اعتبار انجام شود.

*توزیع غذای گرم به عنوان افطاری در طرقبه

وی با اشاره به تهیه و توزیع مواد غذایی خام شامل برنج، گوشت و حبوبات به ارزش بیش از ۴۰ میلیون تومان طی دو مرحله و توزیع بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم به عنوان افطاری در ماه رمضان گفت: در حدود ۱۰۰۰ نفر تحت پوشش خیریه علی بن ابی طالب طرقبه قرار دارند که حدود ۵۰۰ نفر از آنها در لیست توزیع مواد غذایی قرار دارند و هر شش ماهه پرونده‌های این افراد بازبینی و بروز رسانی می‌شود و مابقی افراد خدمات مسائل فرهنگی، آموزشی، درمانی و کاریابی دریافت می کنند.

مدیر عامل این مؤسسه خیریه طرقبه یکی از اهداف اصلی را ایجاد اشتغال و فعالیت‌های فرهنگی معرفی کرد و افزود: با اعلام آمادگی برخی خیرین برای توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان و با استفاده از معتمدین محلی، توزیع بسته های حمایتی بین محرومان بخش طرقبه انجام شده و همچنین نذورات افطاری تحویلی به خیریه نیز پس از پخت و آماده‌سازی بین منازل مددجویان توزیع می شود.

موسوی نژاد تصریح کرد: علاوه بر توزیع کلی اقلام، در مدت میان ماه رمضان نسبت به آمادگی خیرین و نذورات این اقدام در مراحل بعدی ادامه پیدا می کند به طوریکه در ماه مبارک رمضان امسال چهار مرحله ارائه غذای گرم شامل ۵۰۰ پرس غذا در بین مددجویان طرقبه و روستاهای مجاور انجام می شود.

*ایجاد اشتغال و فعالیت فرهنگی از وظایف اصلی خیریه است

وی با بیان اینکه اکثر افراد محروم و نیازمند که اظهار داشته اند یا توسط معتمدین معرفی شده‌اند تحت پوشش خیریه هستند گفت: درخواست داریم اگر افراد نیازمندی در نزدکی محل سکونت خود می شناسند به صورت محرمانه برای تشکیل پرونده معرفی داشته باشند و گفتنی است خیریه علی‌بن‌ابی طالب(ع) طرقبه از افرادی که برای تحت پوشش قرار دادن یتیمان آمادگی و توانایی دارند استقبال و آمادگی دارد.

مدیر عامل این مؤسسه خیریه طرقبه ضمن اعلام توزیع غذای گرم در لیالی قدر در پایان به وضعیت بد اقتصادی بخشی از نیازمندان جامعه و ضرورت وارد شدن مردم در عرصه کمک‌رسانی به نیازمندان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با انجام وظایف دینی در پرداخت خمس، زکات و سهم امام محرومی باقی نخواهد ماند و در ریشه کن شدن فقر نقش بسزایی خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها