خبرهای داغ:
دادستان شهرستان البرز:

رعایت پیشگیری توسط مردم مانع از ارتکاب برخی جرائم می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز رعایت هشدارهای مراجع قضایی و انتظامی را از سوی مردم در کاهش برخی جرائم و آسیب مهم و اساسی دانست.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۲۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمود محمودخانی دادستان شهرستان البرز در نشست مشترک با فرمانده انتظامی شهرستان البرز و مسؤولان پلیس های تخصصی این شهرستان بیان داشت: انتظار این است که بسترهای موجود امنیت و آرامش را هرچه بیشتر و بهتر برای مردم استمرار بخشیم.

وی ادامه داد: لازم است آگاهی‌های لازم و هشدارهای انتظامی برای مردم بازگو شود البته مردم با برخی از این هشدارها آشنا هستند و با برخی هم باید آشنا شوند؛ اما لازم است مردم این هشدارها را بکار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز خاطرنشان کرد: مردم باید آگاه شوند و بدانند که با رعایت هشدارهای انتظامی زمینه وقوع برخی جرائم از جمله سرقت را به طور کلی کاهش داده و یا از بین می‌برند.

محمودخانی تصریح کرد: مجموعه پلیس هم باید در راستای افزایش ضریب امنیتی همت لازم را داشته باشد و گشت‌های مستمر و اقدامات تأمینی لازم پیش‌بینی شود تا فضای جامعه را برای مجرمان ناامن کنیم.

این مسؤول قضایی مطرح کرد: رویکرد علمی در بررسی جرائم گذشته باید در دستور کار پلیس باشد تا با استفاده از نتایج ارزیابی‌های خویش به اجرای برنامه های لازم تکلیفی مبادرت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز یادآور شد: آنچه در صحنه عمل از عملکرد دستگاه قضایی و انتظامی بروز می‌کند باید سرشار اقتدار در برخورد با مجرمان و قانون‌شکنان و رأفت و احترام در ارائه خدمت به آحاد مردم باشد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها