فرمانده سپاه تربت حیدریه تاکید کرد؛

لزوم تقویت روحیه انقلابی‌گری و دفاع از هویت ملی در کشور

فرمانده سپاه تربت حیدریه بر تقویت روحیه انقلابی گری و دفاع صادقانه از هویت ملی تاکید کرد و گفت: در دفاع از هویت انقلاب اسلامی و انقلابی گری، انحراف، مسامحه و سهل انگاری جایز نیست.
کد خبر: ۸۸۷۴۴۵۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ فرضعلی گرایلی امروز در جمع فرماندهان رده های مقاومت بسیج تربت حیدریه، مهمترین وظیفه مدیران بسیجی تا پائین ترین رده را تبیین و نشر گفتمان انقلاب اسلامی بر اساس دغدغه های مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: فرماندهان بسیج با روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و مطالبه گری در رشد و بالندگی کشور به سمت فتح قله های جهان تلاش کنند.
 
وی تاکید کرد: باید تفکر بسیجی در همه سطوح مدیریتی کشور و اقشار مختلف جامعه نشر پیدا کند و اولین راهکار آن دفاع صریح از هویت انقلاب اسلامی است تا از انحراف و کجروی جامعه پرهیز شود.
 
گرایلی بر تقویت روحیه انقلابی گری و دفاع صادقانه از هویت ملی تاکید کرد و گفت: در دفاع از هویت انقلاب اسلامی و انقلابی گری، انحراف، مسامحه و سهل انگاری جایز نیست.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه بیان داشت: اگر دشمن موفق شود این هویت را از ملت ایران بگیرد در یک برنامه ریزی کوتاه مدت می تواند جامعه را دچار انحراف و تنش کند، لذا فرماندهان بسیج مهمترین رسالت خود را برای نشر و تبیین گفتمان انقلاب بسیج کنند.
 
وی روحیه بی تفاوتی را تفکر بر گرفته از استعمار انگلیس دانست و افزود: دشمنان نظام اسلامی سعی می کنند تا با هویت زدائی از ملت ایران آنان را نسبت به انقلاب و ارزشهای دینی بی تفاوت کرده و در ادامه اهداف و منافع نامشروع خود را در کشور دنبال کنند.
 
گرایلی خاطر نشان کرد: به حاشیه بردن این توطئه دشمن مستلزم تقویت روحیه حزب اللهی به مانند دهه ۶۰ است تا همه اقشار مختلف جامعه در یک وفاق ملی و وحدت رویه بر مشکلات کشور فائق آیند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه، امر به معروف و نهی از منکر را دیگر اولویت مهم فرماندهان بسیج دانست و بیان داشت: فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج با رصد و پایش مشکلات و ناهنجاری های منطقه استحفاظی خود می توانند برای کاهش آن برنامه ریزی کرده و نقش بسزایی در رفع آسیب های اجتماعی جامعه ایفا کنند.
 
وی اظهار کرد: نتیجه نشر تفکر بسیجی و انقلابی در جامعه بیشترین منفعت را برای مردم به ارمغان می آورد که در کنار آن با ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی شاهد جامعه ای پویا و با نشاط خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها