خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید «سلیمی» رزن خبر داد

راه‌اندازی قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی ثامن الائمه در رزن

مسئول گروه جهادی شهید «سلیمی» رزن گفت: قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی ثامن الائمه به همت گروه جهادی شهید «سلیمی» با هدف یکپارچه‌سازی فعالیت گروه‌های جهادی در شهرستان رزن راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۴۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
راه‌اندازی قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی ثامن الائمه در رزن
مهدی قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در سال 91 که جانشین پایگاه شهید «سلیمی» بودم، به سفارش چند تن از دوستان به مناطق محروم رزن رفتیم و با مشکلات مردم آشنا شدیم.

وی افزود: برای رفع مشکلات مردم این مناطق تصمیم گرفتیم که گروه جهادی شهید«سلیمی» را با هشت نفر از بسیجیان پایگاه راه‌اندازی کنیم.

مسئول گروه جهادی شهید «سلیمی» رزن بیان داشت: در اولین سال فعالیت گروه اقدام به ساخت سه سرویس بهداشتی برای محرومین در روستاهای چهاربلاغ و اورته‌قمیش کردیم.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه کار و رضایت این سه خانواده چنان خوب بود که ما را برای ادامه روند کار امیدوار کرد و از آن موقع تا به امروز هر بار که اردوی جهادی برگزاری کرده ایم به تعداد اعضای گروه ما اضافه شده است، به گونه ای که سال گذشته با حضور 45 برادر و 20 نفر از خواهران حوزه حضرت مریم(س) اقدام به برگزاری اردوی جهادی در روستاهای محروم رزن کردیم.

قاسمی تصریح کرد: تاکنون در بیش از 15 اردوی جهادی که در مناطق محروم برگزار کرده ایم در زمینه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان و ... به ارائه خدمات پرداخته ایم.

وی در ادامه گفت: ساخت و مرمت خانه نیازمند، مرمت مسجد، ساخت خانه عالم، ساخت غسالخانه، سرویس بهداشتی و حمام ، مرمت راه روستایی و ... از جمله فعالیت های انجام شده در بحث عمرانی بوده است.

فرمانده پایگاه شهید «سلیمی» رزن اظهار داشت: اردوی سال گذشته جامع‌ترین اردوی گروه شهید «سلیمی» در طول فعالیت خود بود، به گونه ای که ما در تمام زمینه‌ها همزمان به فعالیت پرداختیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه کارآفرینی از جمله مهمترین فعالیت هایی بوده است که در راستای تحقق منویات رهبری انجام داده ایم.

قاسمی با بیان اینکه تمام هزینه های برگزاری اردوهای جهادی گروه مردمی است و از طریق خیرین تامین می شود، یادآور شد: ما در زمان شناسایی عرصه ها، هزینه ها و موارد لازم برای اجرای اردو را برآورد می کنیم و سپس با کمک خیرین و به ويژه مصالح فروشان رزن، تجهیزات لازم را تامین می کنیم.

وی گفت: با حضور فرماندهان حوزه های بسیج و مسئولین گروه های جهادی، قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی ثامن‌الائمه را برای یکپارچه کردن فعالیت گروه های جهادی شهرستان رزن راه اندازی کردیم.

فرمانده پایگاه شهید «سلیمی» رزن با بیان اینکه قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی ثامن الائمه به همت گروه جهادی شهید سلیمی رزن با هدف یکپارچه‌سازی فعالیت گروه های جهادی در شهرستان رزن راه اندازی شد، افزود: شناسایی عرصه های مناسب برای فعالیت های جهادی و تامین اعتبار در راستای برگزاری آن توسط این قرارگاه انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین دغدغه ما در قرارگاه جهادی ثامن الائمه عمل به فرمایش امام خامنه ای(مد ظله العالی) در بحث حضور در مناطق محروم بوده و امیدواریم با حضور گروه های جهادی در این مناطق، از محرومیت های عمرانی، بهداشتی،فرهنگی و آموزشی مردمان این مناطق کاسته شود.

انتهایپیام/

ارسال نظرات