خبرهای داغ:
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

کمیسیون پزشکی در قزوین برگزار می‌شود

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوی گفت: کمیسیون پزشکی با بررسی پرونده‌های متقاضیان درصد جانبازی و افزایش آن، طی شهریور ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۱۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسعود بخارایی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: افرادی برای بار اول متقاضی درصد جانبازی و جانبازانی نیز خواستار افزایش درصد جانبازی‌اند و از بنیاد درخواست بررسی و رسیدگی آن را دارند.
وی با بیان اینکه این متقاضیان مدارک مورد نیاز را به بنیاد شهرستان‌ها ارایه می‌دهند تا درخواست آنها در کمیته احراز جانبازی بررسی شود، افزود: بعد از تایید مدارک در کمیته یاد شده و ثبت آن در سیستم سجایا، بنیاد شهید و امور ایثارگران برای آنها جلسه‌ مشاوره کمیسیون پزشکی برگزار می‌کند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: پزشکان در جلسه مشاوره کمیسیون پزشکی، با قوانین کمیسیون و بهداشت و درمان آشنایی دارند و متقاضیان را راهنمایی می‌کنند تا در کمیسیون پزشکی نتیجه بهتری بگیرند.
این مسوول گفت: بعد از به حد نصاب رسیدن متقاضیان به یکصد و 40 تا یکصد و 60 نفر، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از بنیاد مرکز درخواست برگزاری کمیسیون پزشکی می‌کند.
بخارایی افزود: کمیسیون پزشکی با بررسی پرونده‌های متقاضیان درصد جانبازی و افزایش آن، طی شهریور ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها