خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین:

ششمین جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد

ششمین جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با حضور اعضاء در سالن جلسات برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۱۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ششمین جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین، سرهنگ رضایی معاون امور اجتماعی نیروی انتظامی،  میرحسینی و حقیقی نمایندگان اداره کل بهزیستی استان، زمانی نماینده دادگستری استان، محمدی زاده نماینده دانشگاه علوم پزشکی قزوین، معاونین پرورشی و تربیت بدنی وکارشناسان نواحی 1 و 2 قزوین و شهرستان البرز و سایر اعضاء برگزار گردید.

عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین در حاشیه این جلسه گفت: این جلسه به منظور بررسی برنامه هایی از قبیل نحوه اجرای هفته مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، بررسی راه های پیشگیری از خودکشی و خودزنی و دلایل مربوط به آن و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان در این خصوص برگزار گردید.

وی افزود: کارگاه های آموزشی راه های پیشگیری از خودکشی و خودزنی به منظور تشخیص به موقع آن و ارجاع موارد مشکوک به مراکز ذیصلاح برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: هفته مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد از یکم تا هفتم تیر ماه می باشد و اقداماتی جهت اجرا در این هفته برنامه ریزی شده است که ارسال پیامک با موضوع شعار هفته مبارزه با مواد مخدر، برگزاری مسابقات، برپایی نمایشگاه ثابت و سیار در نواحی و مناطق، تهیه بروشور با پیام های پیشگیری، نصب بنر و ... از جمله این اقدام می باشد.

گفتنی است در ادامه جلسه، گزارشی از اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان (همیاران پیشگیری) توسط میرحسینی و حقیقی نمایندگان اداره کل بهزیستی استان ارائه شد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها