خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

برخی برای چند صباح قدرت زیر ارزش های مسلمانی می زنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: برخی ها برای این که چند روزی در قدرت بمانند زیر همه ارزش های مسلمانی می زنند و می گویند که حضرت امیر(ع) را مردم انتخاب کرده اند!
کد خبر: ۸۸۷۶۰۳۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در حسینیه آیت الله شالی در جمع پایوران و سربازان از اهمیت ماه مبارک رمضان و تاکید دعا های ماه رمضان بر غفلت زدایی گفت: تاکید دعاهای ماه رمضان بر غفلت زدایی است، غفلت از خود، خدا و آخرت که نمی دانیم کجا هستیم و هدف از آمدن ما چه بوده است.

وی ادامه داد: در آستانه روز قدس هستیم، 70 سال است فلسطین به دلیل غفلت مسلمانان، خیانت سران مرتجع و حیله کاری سازمان ملل در اشغال می باشد؛ مسلمانان در یک برهه زمانی خاص به دلیل غفلت به دام یهودیان افتادند لذا صهیونیست ها سرزمین مسلمانان را اشغال نمودند.

حجت الاسلام معبودی در بخشی از سخنان خود به اظهارات اخیر یکی از دولتمردان در خصوص ولایت اشاره کرد و گفت: برخی ها برای این که چند روزی در قدرت بمانند زیر  همه ارزش های مسلمانی  می زندد و می گویند که حضرت امیر(ع) را مردم انتخاب کرده اند! به قول آیت الله آملی: برخی ها  غدیری حرف میزنند ولی سلیقه ای عمل می کنند.

این مسئول با مطرح کردن این سوال که "چرا امام حسین (ع) به شهادت رسیدند؟" ابراز کرد: ایشان می فرمایند: الان جامعه را منکر گرفته است و بنی امیه امده اند امامت را تبدیل به خلافت و خلافت را تبدیل به سلطنت کرده اند، من باید جانم را بدهم تا امامت بر مردم روشن شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در خاتمه با تاکید بر اینکه باید اعمال خود را در ماه مبارک رمضان بسنجیم و نتیجه گیری کنیم که چقدر توانسته ایم از ماه نعمت الهی بهره ببریم گفت: بهتر است بررسی کنیم که آیا غفلت هایی که در زندگی داشتیم بر طرف شده؟ رضایت خداوند را جلب کرده ایم؟ آیا در این دانشگاه الهی خودمان را از این کارهای بیهوده بیرون کشیده ایم؟ آیا خودمان را مدام در محضر خداوند دیده ایم؟ اهل انفاق هستیم؟ روحیه قناعت داریم؟ و اگر این موضوعات در ما پدیدار نشده است اعمال خود را بازبینی و اصلاح نماییم.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها