خبرهای داغ:
نماینده مردم قاینات و زیرکوه:

اقدام سپاه باعث فروکش شدن شعله های جنگ در منطقه می شود

نماینده مردم قاینات و زیرکوه گفت: اقدام نیروهای سپاه در پرتاب موشک به مقر داعشی ها، پاسخ دندان شکنی به جنگ های منطقه است و قطعا این کار باعث فروکش شدن شعله های جنگ در منطقه خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۱۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
 فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاینات وزیرکوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در خصوص اقدام  اخیر سپاه در پرتاب موشک به مقر تروریست‌های تکفیری و داعش در منطقه دیرالزورسوریه ،ضمن تبریک این موفقیت به پاسداران گفت: این اقدام به موقع سپاه پاسخ دندان شکنی به عربده کشی های آل سعود ورژیم صهیونیستی است که در سطح بین المللی داشتند .
 
وی بابیان این که گاها شنیده می شود که عده ای می گویند با این اقدام ممکن است اعلان جنگ شود گفت: درگیری و جنگ با استکبار سالیان سال است که در حال انجام است و چرا در حال حاضر اعلان جنگ را از طریق موشک های سپاه تعبیر می کنند ؟
 
فلاحتی افزود: اعلان جنگ ازاین روشن تر که گروهک تروریستی به حمایت آمریکا ورژیم صهیونیستی درخانه ملت افراد مظلومی را در روز روشن به شهادت برسانند وبعد خودرا به درک حاصل کنند؟
 
وی ادامه داد: اعلان جنگ بیشتر از این که غزه سالهاست در محاصره است،مسلمانان یمن در بدترین وضع ممکن به سرکردگی رژیم صهیونیستی وآل سعود به سر می برند.
 
اعلان جنگ ازاین بدتر که بیش از8سال است که می خواهندسوریه را ازبین ببرند ونسل کشی را درسوریه به راه انداخته اند ؟
 
وی تصریح کرد: در فلسطین سالیان سال است که شاهد شهادت مردم هستیم ،درعراق سالهاست نابسامانیهایی از طریق ترور انجام می شود وبه حکومت مرکزی عراق بی توجهی می شود وبخش های عمده ای از عراق را داعش تصاحب می کند اینها همه جنگ است واین کار نیروهای سپاه پاسداران پاسخ دندان شکنی به همه این جنگ ها بود وقطعا این کار باعث فروکش شدن شعله های جنگ در منطقه خواهد شد.
 
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در ادامه اظهارداشت: این اقدام بزرگ سپاه در سطح بین المللی قدرت برتر ودست برتر نظام جمهوری اسلامی را نشان داد تا آنهایی که در ایالت متحده آمریکا جدیدا به کار گمارده شده اند  وفکر می کنندکه  ایران خویشتن داری می کند وتوان ندارد این اراجیف از ذهنشان خارج شود و تعبیر من این است که پرتاب موشکها علاوه بر این که  ضرورت بود که انجام شود قطعا آتش جنگ را به جای این که فروزان تر کند در منطقه کم شعله خواهد کرد و حساب کار دست دشمنان خواهد  آمد که با ملت ایران نباید شوخی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار