خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج مساجد و محلات علی(ع)

جلسه سرمربی،مربیان،فرماندهان و مسئولین تعلیم و تربیت بسیج شاهرود+تصاویر

به همت حوزه بسیج مساجد و محلات حوزه علی ابن ابیطالب(ع)، جلسه سرمربی، مربیان،فرماندهان و مسئولین تعلیم و تربیت این حوزه در مهدیه باغزندان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۹۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه سرمربی، مربیان، فرماندهان و مسئولین تعلیم و تربیت پایگاه های بسیج حوزه مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) به میزبانی پایگاه صاحب الزمان(عج) در مهدیه منطقه باغزندان شاهرود برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تاکید بر حضور در راهپیمایی روز قدس با اشاره به صالحین و جلسات و برنامه های آن اظهار کرد: در جنگ نرم فرهنگی دشمن باید با دقت و برنامه ریزی عمل کرد و نظام صالحین در این راستا در پایگاه های بسیج سازماندهی و اجرا می شود.

وی افزود: هدف دشمن استحاله فرهنگی و تغییر سبک زندگی ملت ماست و باید با دقت به این مسائل در جهت مقابله با آن حرکت کنیم و بستر حلقه های صالحین یکی از بسترهای مناسب برای مقابله با این جنگ سازمان یافته دشمنان است.

استادیار نظام صالحین شهرستان شاهرود گفت: ظرفیت حلقه های صالحین برای رشد و شکوفایی افراد جامعه در جهت معرفت و بصیرت و تربیت و مهارت ایجاد شده است و باید از این ظرفیت با اجرای منظم و هدفدار حلقه ها بهره برداری نماییم.

وی با تاکید بر مربیان به ارتباط با سرگروه ها و نیاز سنجی افزود: باید نیاز مخاطبین و شبهات و گره های متربیان و سرگروه ها را فهمید و در صدد رفع و برطرف نمودن آن برآمد و باید از خود گذشت تا بتوان دیگران را هدایت کرد و این بسیار مهم است.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود نیز در این جلسه با تاکید بر توجه به حلقه ها و نیازها مخاطبین بیان کرد: امسال حلقه های صالحین در پایه مسجدمحوری باید انجام شود و حتماً اعضا در مسجد جمع شده و جلسات در مسجد برگزار شود.

وی افزود: دشمن می خواهد مسجدها را ضعیف کند و حضور جوانان را کمرنگ کند و ما باید نگذاریم و با برنامه ریزی این حضور را تداوم و پررنگ نماییم.

مرتضوی تصریح کرد: با توجه به توطئه های دشمنان و بمباران های و هجمه های سنگین بر روی ملت و به خصوص نسل نوجوان و جوانان باید تلاش کنیم تا با بصیرت و معرفت افزایی در جامعه و پاسخ به شبهات از شدت این تهدیدات بکاهیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) نیز در این جلسه با خیرمقدم به همه شرکت کنندگان در خصوص برنامه های صالحین در حوزه مقاومت گزارشی ارائه نمود.

برگزاری حلقه مربیان و برپایی نماز و صرف افطار از دیگر برنامه های این جلسه بود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها