خبرهای داغ:

بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام به مناسبت روز قدس

روز قدس بهانه ای است تا افکار مسلمانان و صلح طلبان واقعی جهان به سوی حذف یک دولت جعلی و رژیم خونریز متمرکز شود و این امر به حق، موجب حیات اسلام و شکل گیری امت واحده اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۴۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کانون بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام در بیانیه به مناسبت روز قدس تاکید کرد: روز قدس بهانه ای است تا افکار مسلمانان و صلح طلبان واقعی جهان به سوی حذف یک دولت جعلی و رژیم خونریز متمرکز شود و این امر به حق، موجب حیات اسلام و شکل گیری امت واحده اسلامی است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

امروز مهمترین مساله مسلمین مساله قدس است، چرا که قدس به عنوان سمبل و نشان وحدت مسلمین توانسته است در طی سالیانی که حضرت امام خمینی (ره) این احیاگر ناب محمدی (ص) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز  قدس اعلام نمودند، شاخص و بنای وحدت و همگرایی مسلمین قرار گیرد و همواره الهام بخش کشورهای اسلامی که زیربرغ رهبران استعماری خویش بودند و سایر کشورهایی که از ظلم و سلطه استکبار جهانی به ننگ آمده بودند، باشد.

اینک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یوم الله روز قدس که یادگار امام راحل عظیم الشان می باشد، مردم ایران و کنار همه آزادمردان عالم مهیای اعلام فریاد عدالتخواهی مستضعفین برای احقاق حق مردم مظلوم فلسطین می شوند.

روز قدس بهانه ای است تا افکار مسلمانان و صلح طلبان واقعی جهان به سوی حذف یک دولت جعلی و رژیم خونریز متمرکز شود و این امر به حق، موجب حیات اسلام و شکل گیری امت واحده اسلامی است

روز قدس، روز بیداری و خروش وجدان های آزاده جهانیان است که در برابر جنایت های ظالمانه رژیم غاصب و خونریز اسرائیل، به میدان می آیند تا ضمن اصرار و تأیید آرمان های فلسطین، از آرمان های جبهه مقاومت بویژه مردم ستمدیده سوریه حمایت نموده و از جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی در کشورهای منطقه در سوریه، عراق، یمن، افعانستان، لبنان، بحرین و دیگر بلاد اسلامی، اعلام انزجار نمایند.

 این حرکت و جریان جهانی در مقابل تلاش پیگیر و مستمر جبهه کفر، نفاق و استکبار است که با تمام توان سعی در حذف مسئله فلسطین دارد و در این مسیر  با حمایت و تجهیز جبهه تکفیر و اجیر نمودن مزدوران داعشی، تلاش می کند حاشیه امنی برای اسرائیل غاصب ایجاد نماید. اما این تلاش بی اثر، با حضور رویشی و فزاینده ملتهای بیدار جهان هر روز زنده تر شده است و هیچگاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.

به فضل الهی و براساس شواهد و قرائن متقن، اسرائیل در آینده ای نزدیک از صفحه روزگار محو خواهد شد و جهان روی خوش امنیت، عدالت و آرامش را به خود خواهد دید و مهیای تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی عج الله فرجه الشریف خواهد شد.

بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام به نمايندگي از فرهنگيان و معلمان بسيجي، ضمن آروزی توفیقات روزافزون برای همه مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی و سپاس وافر از اقدام اخير سپاه در تنبيه عوامل صهيونيسم جهاني در سوريه و حمایت همه جانبه و قاطع از ایشان، اعلام می نماید همپای ملت شریف و روزه دار ایران و جهان در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس حضور پررنگ تر و پرشور خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها