مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

نیروی بسیج واهمه‌ای بر دل دشمنان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به حضور فرماندهان بسیجی در عرصه های گوناگون گفت: نیروی مقاومت بسیج واهمه‌ای بر دل دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۵۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
نیروی بسیج واهمه‌ای بر دل دشمنان

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام محمدولی دارابی در همایش مودت فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهار با اشاره به اینکه فرماندهان بسیجی در تمام عرصه پیش‌رو بودند، اظهار داشت: فرماندهان بسیجی در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و نظامی به صورت انقلابی و جهادی وارد شده‌اند.

وی با بیان اینکه این فرماندهان همواره از خود ثمرات خوبی را به جا گذاشته‌اند، ادامه داد: آنها با اخلاص در صحنه بودند و با بصیرت خود از انقلاب تاکنون محافظت کرده و هیچگاه از رهبری غافل نبودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه نیروی مقاومت بسیج واهمه‌ای بر دل دشمنان است، افزود: خانواده‌های آنان باید همواره بیش از پیش با سبک زندگی اسلامی حرکت و این را رواج دهند چراکه این حرکت چشم کوری دشمنان است.

وی با بیان اینکه باید با قرآن زندگی و با آن مأنوس شد، گفت: کشور اسلامی ما باید بیشتر از گذشته دست به دامن قرآن و معارف دین شود.

دارابی اظهار داشت: ضرورت دارد که ارتباطی قوی تر بین جوانان و کتاب آسمانی برقرار شود به صورتی که سبک زندگی ما نشأت گرفته از تعالیم قرآن شود و جامعه ما رنگ و بوی بیشتری از قرآن به خود بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات