امام جمعه تربت حیدریه:

روز جهانی قدس روز تشکیل حزب مستضعفان و مظلومان بر علیه مستکبران است

امام جمعه تربت حیدریه گفت: روز جهانی قدس روز تشکیل حزب مستضعفان و مظلومان بر علیه مستکبران جهان است و حضور با شکوه امت اسلامی در راهپیمائی باعث تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی فلسطینیان در برابر صهیونیزم خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۸۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است و امت اسلامی در هیچ برهه ای از تاریخ دفاع از مردم ستم دیده و مقاوم این سرزمین را از یاد نبرده و نمی برد، لذا حضور منسجم و یکپارچه مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس بر این مسئله پیش از گذشته صحه می گذارد.
 
وی تصریح کرد: روز جهانی قدس روز تشکیل حزب مستضعفان و مظلومان بر علیه مستکبران جهان است و حضور با شکوه امت اسلامی در راهپیمائی باعث تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی فلسطینیان در برابر صهیونیزم خواهد شد.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و ارتجاع عرب منطقه با پرورش گروههای تکفیری و تروریستی و با هدف اختلاف بین امت اسلامی در صدد تامنین امنیت برای رژیم غاصب صهیونیستی است تا مسئله مهم فلسطین به حاشیه برود.
 
وی بیان داشت: جنگ های نیابتی در منطقه غرب اسیا و سرگرم کردن کشورهای اسلامی به اختلافات داخلی نباید مسئله اول جهان اسلام را به حاشیه براند و امت اسلامی بعنوان تکلیف شرعی موظف است تا ضمن حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمائی روز جهانی قدس حضوری مقتدرانه داشته باشد.
 
امام جمعه تربت حیدریه، مهمترین پیام حضور مردم در این مراسم را اعلام انزجار و تنفر شدید علیه جنایت های رژیم اشغالگر قدس یاد کرد و گفت: امروز رسالت اصلی امت اسلامی تبیین گفتمان مقاومت و مبارزه با ظلم و استکبار است تا به فضل الهی غده سرطانی اسرائیل محو شود.
 
راهپیمائی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه دوم تیرماه در شهر تربت حیدریه از محل میدان شهدا به سمت میدان مرکزی برگزار خواهد شد. سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام لطفیان مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها