خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه زکیه شهرستان نهاوند عنوان کرد

پرکردن اوقات فراغت جوانان مناسب‌ترین راه مقابله با هجمه‌های نرم دشمن

فرمانده پایگاه زکیه شهرستان نهاوند گفت: مناسب ترین راه برای مقابله با جنگ نرم و این هجمه شیطانی دشمن توجه والدین و دستگاه های مسئول در امور فرهنگی به آینده سازان جامعه و پرکردن اوقات فراغت آنان به شکل صحیح است.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۱۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
پرکردن اوقات فراغت جوانان مناسب‌ترین راه مقابله با هجمه‌های نرم دشمن
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سیف در افتتاحیه طرح جوانه های صالحین حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) با اشاره به کلام امام خمینی (ره) که حفظ نظام از اوجب واجبات است، اظهار داشت: حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی این ثمره عمر امام(ره) و مجاهدت و ایثار صدها هزار شهید و جانباز و خانواده آنان، تکلیف الهی است و کوتاهی از انجام این فریضه موجب تضعیف اسلام و خشنودی دشمنان خواهد شد

وی افزود: از سوی دیگر دفاع از ارزش های انقلاب موجبات خشنودی قلب امام زمان (عج) و رضایت خداوند کریم بوده و عزت و استقلال میهن را به دنبال خواهد داشت و به طور قطع در چنین شرایطی آحاد مردم سعادت دنیا و رستگاری در آخرت را تجربه خواهند کرد .

فرمانده پایگاه زکیه شهرستان نهاوند ابراز داشت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده این نظام با فعال سازی هزاران کانال تلویزیونی و سایت اینترنتی همه امکانات خود را صرف ترویج فساد و بی بند و باری و دین زدایی از جامعه کرده اند و با این جنگ نرم به تعبیر مقام معظم رهبری، تهاجم فرهنگی قصد تخریب بنیان های انقلاب اسلامی را دارند .

وی افزود: مناسب ترین راه برای مقابله با این هجمه شیطانی توجه والدین و دستگاه های مسئول در امور فرهنگی به آینده سازان جامعه و پرکردن اوقات فراغت آنان به شکل صحیح است.

سیف اظهار داشت : متأسفانه در حالی که جمع زیادی از والدین تنها دغدغه و وظیفه خود را در قبال فرزندان تامین معاش می دانند و از پرورش و تربیت دینی آنان غافل هستند، فرزندان چنین والدینی برای تامین نیاز محبت به خود به دامان گروه های دوستی ناسالم پناه برده و در نهایت در دام شیطان و دشمنان دین و مملکت گرفتار می‌شوند.

وی گفت : توجه به والدین و نهادهای فرهنگی به رسالت عظیم خود یعنی تربیت و پرورش فرزندان و جوانان جامعه، یأس و نا امیدی دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده پایگاه زکیه شهرستان نهاوند یادآور شد: بر این اساس پایگاه زکیه در انجام وظیفه ذاتی خود به منظور پاسداشت ثمره خون شهیدانی همچون شهید شاخص این پایگاه شهید «یوسف رضا ابوالفتحی» برای پر کردن اوقات فراغت تابستانی خواهران جوان و نوجوان برنامه هایی تدارک دیده و با بهره گیری از اساتید مجرب و متعهد اقدام به ثبت نام در رشته های مختلف علمی ، آموزشی ، فرهنگی و مذهبی کرده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات