خبرهای داغ:
در بیانیه روابط عمومی سپاه قزوین به منظور تقدیر از حضورپرشور مردم در راهیپیایی روز قدس آمده:

دنیا باردیگر ناظر پاسخ به ندای هل من ناصر بود

سپاه صاحب الامر(عج) ضمن تقدیر و تشکر از حضورحماسی مردم بیانیه ای در این خصوص صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۱۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، روابط عمومی سپاه قزوین به منظور تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: خدای متعال را شاکریم که  در دورانی زندگی می کنیم که ملت ایران  رتراز ملت حجاز در عهد رسول الله و مردم کوفه درعهد علی بن ابیطالب هستند و همواره از خواص پیشتاز درعرصه های انقلاب  می باشند.

در ادامه این بیانیه می خوانیم : ملت بزرگ ایران قلب روح امام مستضعفان و قلب امام خامنه ای را شاد کردید تا دنیا بار دیگر نظاره گر قیام شما در پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی ابا عبدالله را پس از 1400 سال دادند و از حرم اهل بیت درعراق و شام  پاسداری کردند.

در این بیانیه ضمن قدر دانی از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اورده است: حضور با بصیرت شما مردم شهید پرورو قهرمان  بار دیگر نشان داد که تا نابودی رژیم اشغالگر قدس و جرثومه فساد از پای نخواهیم نشست و مشت آهنین سپاه پاسداران همواره یاور امنیت ملت قهرمان خواهد بود .

در پایان  ضمن دعوت همه ملت های دنیا  و نیروهای انقلاب به وحدت کلمه اشلاره شده است: وحدت رمز بقای ملت قهرمان ایران اسلامی بوده که مورد تاکید رهبر انقلاب و امام مستضعفان و قران بوده است لذا  حفظ این رمز پیروزی بر همگان توصیه می شود  و برای ملت قهرمان و شهید پرور ایران و تمام ملت های مسلمان و ازاده دنیا بهترین ها را از خدای متعال مسئلت داریم.

من الله توفیق

روابط عمومی سپاه صاحب الامرعج  استان قزوین

1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها