مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان گفت:حمله موشکی سپاه، قدرت نظامی واقعی ایران را به‌نمایش گذاشت.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۷۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "عبداله طالبی"؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ،در سپاه ناحیه ایوان؛ در جمع مردم زرنه در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز با نگاه و توجه به تحولات سیاسی و شرایط ویژه ای که در سطوح داخلی، منطقه ای و بین المللی به وقوع پیوسته، روز جهانی قدس امسال را از سال های گذشته متفاوت تر و به مراتب حساس تر کرده است.

طالبی با اشاره به راهبردهای رهایی ملت فلسطین و آزادی قدس شریف از دیدگاه امام خامنه ای اظهار کرد:حمایت از جبهه مقاومت و ملت فلسطین ،ضرورت مسلح سازی کرانه باختری،فشار بررژیم صهیونیستی وحامیان غربی ان ،کنار گذاشتن انگیزه های قدرت طلبانه و اتحاد در مقابل صهیونیسم از نکاتی است که به آن اشاره شده است.

وی افزود:محور غربی، عربی ، عبری به هر حربه ای دست زده تا بتواند جمهوری اسلامی ایران را دچار خطاهای محاسباتی و چالش های امنیتی و داخلی کند،به همین منظور برنامه های مختلفی نیز برای مبارزه با ایران صورت گرفته است طی سال گذشته هجمه وسیعی علیه ایران به عنوان حامی اصلی مردم مظلوم فلسطین و بالاخص با روی کارآمدن ترامپ صورت گرفته است.

طالبی با اشاره به عهد شکنی های اخیر آمریکا بیان داشت:لازم و ضروری است که دولت دولت و مجلس در برابر عهد شکنی و تحریم‌های آمریکا ساکت ننشینندو اقدامات لازم را انجام دهند،عدم اعتماد به قدرت های بزرگی مثل آمریکا باتوجه به تحریم ها و تهدیدهایی که صورت می گیرد ،پرهیز از دو قطبی سازی جامعه ،پایان سند 2030از سوی دولت اعلام شود از مواردی است که مسئولین باید مورد توجه قراردهند.

طالبی با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال گفت:لازم و ضروری است که در راستای جامه عمل پوشاندن به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری همه آحاد جامعه تلاش نمایند و برای تحقق این عمل نیازمند روحیه جهادی در سطح جامعه هستیم.

وی تصریح کرد:خوشبختانه در کشور ایران اسلامی از امنیت کامل برخوردار هستیم و این بواسطه اراده مردم ولایت مدار و نیرو های مسلح است که توسط مردم ولایت مدار و نیروهای مسلح تامین شده است.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه، گفت: این اقدام مقتدرانه سپاه، قدرت ‏واقعی نظامی ایران را به نمایش گذاشت و توان بالای ایران را در مقابله با تهدیدات دشمنان و رفع آسیب‌ها اثبات کرد.

ارسال نظرات