خبرهای داغ:
استان دار قزوین خبر داد:

حمایت از واحدهای تولیدی با پیشرفت کمتر از 60درصد

استاندار قزوین گفت: با حمایت مسئولان باید واحدهای تولیدی با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۶۰ درصد میزان پیشرفت را به ۶۰ درصد افزایش دهند تا بتوانند مورد حمایت تسهیلات بانکی و رونق تولید قرار گیرند.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۲۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین، شامگاه شنبه در کارگروه تسهیلات و رونق تولید استان قزوین اظهار داشت: در راستای رونق تولید و توسعه واحدهای تولیدی همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری و تعامل ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: هیچ دستگاه خدمات‌رسانی حق قطع خدمات برای واحدهای تولیدی که با مشکلات مالی مواجه هستند، ندارد و در صورت عدم هماهنگی در این زمینه با اینگونه مدیران برخورد جدی خواهد شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: از مجموع 100 واحد راکد از سال گذشته حدود 60 واحد راکد باقی مانده و مابقی با دریافت تسهیلات مجددا راه‌اندازی شده‌اند که واحدهای راکد نیز به زودی راه‌اندازی و توسعه می‌یابند.

همتی ادامه داد: واحدهای نیمه‌فعال در اولویت قرار دارد چراکه اشتغال و رونق اقتصادی ویژه‌ای در پی دارند و باید اقدامات جدی در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت تعامل مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با حمایت مسئولان باید واحدهای تولیدی با پیشرفت فیزیکی کمتر از 60 درصد میزان پیشرفت را به 60 درصد افزایش دهند تا بتوانند مورد حمایت تسهیلات بانکی و رونق تولید قرار گیرند.

استاندار قزوین گفت: تغییر ماشین‌آلات، سرمایه‌گذاران جدید برای واحدهای تولیدی، تامین سرمایه ثابت در اولویت بوده و همه مسئولان باید مشارکت جدی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها