خبرهای داغ:
توسط عضو هیات علمی دانشگاهبین المللی امام خمینی(ره)ز صورت گرفت:

تهیه طرح توسعه راهبردی هوشمند شهر هشتگرد

طرح توسعه راهبردی هوشمند شهر جدید هشتگرد توسط ناصر براتی از اساتید و عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تهیه می شود
کد خبر: ۸۸۷۸۷۶۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، این استاد دانشگاه و مدیر پروژه طرح توسعه راهبردی توسعه شهر جدید هشتگرد  گفت: این طرح در قالب یک قرارداد پژوهشی و برای مدت 2 سال پیش بینی شده است.

دکتر براتی با بیان اینکه این طرح پژوهشی با همکاری شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برای اولین بار تهیه می شود، افزود: نقش و جایگاه واقعی هشتگرد از وضعیت در نظر گرفته شده فاصله زیادی داشت و مسئولان شهری آن به دنبال زنده و پویا شدن این شهر بودند.

وی افزود: به همین خاطر تصمیم گرفته شد به جای طرح جامع، طرح متفاوت تری تهیه شود بنابراین طرح توسعه راهبردی شهری را جایگزین کردیم.

دکتر براتی با اشاره به تفاوت های طرح جامع و تفضیلی با طرح توسعه راهبردی، گفت: طرح جامع هزینه محور است اما طرح راهبردی برنامه زا بوده و به جای اینکه محصول محور باشد،فرایند محور است و بر توان بالقوه شهری متمرکز می شود.

دکتر ناصر براتی سابقه تهیه طرحcdsشهرداری قزوین و مطالعات مدیریتی آزادراه تهران-شمال(گیلان) را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها