خبرهای داغ:
امام جمعه شهر بهار مطرح کرد

ولایت زنجیره استحکام وحدت اسلامی

امام جمعه شهر بهار از ولایت به‌عنوان زنجیره استحکام وحدت اسلامی نام برد و گفت: ملت ایران در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در جهت تحقق این وحدت اسلامی گام اساسی برداشته‌اند.
کد خبر: ۸۸۷۸۹۵۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام حاتم نیا امام جمعه بهار در مصلی امام خمینی (ره) شهر بهار اقامه شد.

امام جمعه بهار در خطبه های نماز عید فطر با تبریک این عید اظهار داشت: مسلمانان جهان پس از یک ماه روزه‌داری و بندگی روز عید سعید فطر در صفوفی به هم فشرده، همدل و همراه به نماز ایستاده و وحدت اسلامی را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام حبیبالله حاتم نیا از ولایت به‌عنوان زنجیره استحکام وحدت اسلامی نام برد و بیان کرد: ملت ایران در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در جهت تحقق این وحدت اسلامی گام اساسی برداشته‌اند.

وی فطر را عید ضیافت الهی ذکر کرد و گفت: این عید مقدمه عید قربان به‌ عنوان عید لقاء الله و کنگره عظیم حج است.

امام جمعه بهار از فطر، قربان و غدیر به عنوان سه عید مهم اسلامی نام برد و افزود: این اعیاد هدیه الهی و کرامت فردی و اجتماعی برای مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه عید فطر جشن بزرگ بندگان خدا است، بیان کرد: از این روز فصل جدیدی به روی مومنان گشوده شده و با تداوم این بندگی باید همچنان در مسیر اطاعت از پروردگار متعال قدم برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات