خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان مطرح کرد

شب عید فطر بهترین فرصت برای بهره‌مندی از ماه رمضان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان گفت: در رحمت خدواند هیچ گاه به روی بندگان بسته نمی شود و شب عید فطر بهترین فرصت است برای کسانی که به هر دلیلی نتوانستند از این ماه پر فیض بهره ببرند دعا کرده و جبران کنند.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۵۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
شب عید فطر بهترین فرصت برای بهره‌مندی از ماه رمضان
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و امتحان نور مبین و کلاس اخلاق با حضور کارکنان در سپاه ناحیه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به سبزپوشان حریم ولایت اظهار داشت: ماه مبارک رمضان سرشار از خیر و برکات بوده و دو پیام دارد.

حجت‌الاسلام محمود قربانی افزود: اولین پیام برای کسانی است که بهترین بهره را از این ماه مبارک بردند که پیش خدا از منزلت و مغفرت خاصی برخوردار هستند.

وی افزود: پیام دوم نیز برای کسانی است که در این ماه نتوانستند عبادات این ماه را به جا بیاورند که ضرر کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان بیان کرد: در رحمت خدواند هیچ گاه به روی بندگان بسته نمی شود و شب عید فطر بهترین فرصت است برای کسانی که به هر دلیلی نتوانستند از این ماه پر فیض بهره ببرند دعا کرده و جبران کنند.

وی با بیان اینکه در حق یکدیگر دعا کنید، عنوان کرد: در روایت تاکید شده است که بهترین دعایی که مستحب می شود این است که در حق یکدیگردعا کنیم که این بهترین نوع دعا است.

قربانی در پایان سخنانش با ارزیابی مثبت برنامه‌های اجرایی طی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: سال به سال برنامه های ماه مبارک رمضان بهتر و با استقبال خوب کارکنان و پایوران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات