خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

نیروهای امنیتی ایران هوشیارانه آماده دفاع هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: مجموعه نیروهای امنیتی ایران هوشیارانه آماده دفاع هستند و تمام حرکت دشمن را قبل از ورود به کشور در نطفه خفه خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۱۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: حمله موشکی سپاه به مقر داعش و نیروهای تکفیری حمله‌ای بود که در واقع طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «آنها نمی توانند به ما سیلی بزنند ما به آنها سیلی خواهیم زد»، انجام شد و مصداق همین سیلی بود که بلافاصله سپاه به این فرمایش حضرت آقا جامه عمل پوشاندند.

وی گفت: این واکنشی به عملکرد داعش و تکفیری‌ها بود و در همین راستا این موشک‌ها به سمت مقر داعش شلیک شد و انتقام خون به ناحق ریخته شده شهدای 12 ماه رمضان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه این حمله پیام‌هایی در برداشت، عنوان کرد: این پیام ها به سراسر دنیا و به ویژه کسانی که در مقابل جمهوری اسلامی ایران سخنانی به گزاف می زنند مخابره شد.

وی ادامه داد: یکی از آن همین داعشی ها بودند که ادعا می کردند ما می خواهیم به ایران حمله کنیم و آنجا را ناامن کنیم و به داخل نفوذ کنیم و پیام این عملیات برای آنها این بود که به هیچ عنوان هیچ نیروی تکفیری و داعشی جرأت ورود و نفوذ به داخل ایران را ندارد.

قربانی تأکید کرد: مجموعه نیروهای امنیتی ایران هوشیارانه آماده دفاع هستند و تمام حرکت دشمن را قبل از ورود به کشور در نطفه خفه خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: پیام بعدی به کشورهای حاشیه خلیج فارس بود که دنبال این بودند که یک اتحاد عربی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کرده و تحرکاتی انجام دهند و درگیری هایی را به ایران بکشانند و این عملیات به آنها گفت که ایران آماده است و در هر لحظه کشورهای خلیج فارس و حاشیه ایران را که هیچ، در 700 کیلومتر دورتر از ایران نیز می توانیم در نطفه خفه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: ایران کشور مقتدر و توانمند است و می تواند از خودش دفاع کند و حاضر است با همه دشمنان خود بجنگد و همه آنها را به زانو درآورد.

وی اضافه کرد: پیام سوم این عملیات به کل دنیا به ویژه آمریکا بود که تحریم هایی را علیه ایران تصویب کرده اند و یکی از مقامات آمریکائی گفته بود که ما در راستای تغییر رژیم ایران حرکت می کنیم، بنابراین این پیام برای این صادر شده بود که آنها بدانند که در حد و اندازه ای نیستند که بتوانند رژیم ایران را تغییر دهند.

قربانی با اشاره به چهارمین پیام عملیات موشکی ایران بیان کرد: این پیام برای کسانی است که به تعبیر مقام معظم رهبری «در داخل، دلشان می لرزد» و به دنبال این هستند که با آمریکا و استکبار رابطه برقرار کنند و خطاب این پیام این بود که ایران مقتدر است گرچه دنبال آرامش و امنیت است و دنبال جنگ و تنش در داخل کشور نیست اما اگر کسی بخواهد دست از پا خطا کند پاسخش را می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و مسئولین سپاه، اضافه کرد: برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست و این نیز یکی از پیام‌هایی بود که برنامه موشکی ایران بسیار پیشرفته است و جزو سومین کشورهای پیشرفته جهان از لحاظ علم موشک است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: ما همیشه آماده‌ایم که از کشور و حریم انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات