خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

عملیات موشکی سپاه موجب امید جبهه مقاومت است

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: دشمنان باید بدانند زمان «بزن در رو» تمام شده چرا که پاسخ کوبنده نیرو های مسلح و سپاه پاسداران به دشمنان گیج کننده است و این اقدام سپاه موجب امید برای جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۰۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به عملیات موشکی سپاه اظهار داشت: حمله موشکی سپاه به مواضع گروه‌های تروریستی در خاک سوریه، استکبار جهانی را به کما برد.

وی افزود: بعد از حمله تروریستی در تهران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دادن بیانیه ای با صراحت اعلام کرد پاسخ کوبنده ای به تروریست‌ها وحامیان آن خواهد داد که این حمله موشکی در پاسخ این اقدام بود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مولفه‌های اقتدار ملی در هر زمان و در هر کجا که لازم باشد در راستای حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن و مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی دفاع خواهد کرد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و برخی از کشورهای متحجر عربی و اسرائیل بدانند که اگر کشور عزیز ایران اسلامی را دچار ناامنی کنند با اقدام کوبنده سپاه مواجه خواهند شد.

مرادی در ادامه به پیام های این حمله موشکی اشاره کرد وگفت: از پیام های این پاسخ کوبنده هشدار به حامیان تروریستی به ویژه عربستان، اسرائیل و آمریکا، پاسخ کوبنده به تحریم های جدید آمریکا و تحریم موشکی سپاه و همچنین اثبات قدرت بزرگ دفاعی و موشکی سپاه پاسداران و نیروهای مسلح است.

وی عنوان کرد: دشمنان باید بدانند زمان «بزن در رو» تمام شده چرا که پاسخ کوبنده نیرو های مسلح و سپاه پاسداران به دشمنان گیج کننده است و این اقدام سپاه موجب امید برای جبهه مقاومت است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه یکی از پیام های این اقدام تست سامانه موشکی ایران اسلامی و دقت در به هدف خوردن آن بود، خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه هشداری بود برای استکبار جهانی و حامیان تروریستی که فرزندان ایران اسلامی در هر کجا لازم باشد برخورد می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات