خبرهای داغ:
امام جمعه بهار:

جریان قدس؛ جریان اسلام و فرهنگ علوی و فاطمی است

امام جمعه بهار گفت: جریان قدس و روز قدس؛ جریان اسلام و فرهنگ علوی و فاطمی و یک جریان بزرگ تاریخی است که از حضرت آدم آغاز شده و تا قیامت ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۷۷۷۵۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا در خطبه های نماز این هفته شهر بهار با بیان اینکه اصلاح رفتار و رفتار درست باعث گذشتن از پل صراط می شود، بیان داشت: رعایت اعمال دینی و مستحبات و واجبات باید به اخلاق نیکو منجر شود.

وی از حضور مردم خداجوی مردم شهرستان بهار در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تقدیر کرد و افزود: جریان قدس و روز قدس؛ جریان اسلام و فرهنگ علوی و فاطمی و یک جریان بزرگ تاریخی است که از حضرت آدم آغاز شده و تا قیامت ادامه دارد.

امام جمعه بهار بیان داشت: جریان ما با اسرائیل و آمریکا و هواداران آنان؛ جریان حق و باطل است و ما برای عدالت و حقیقت مبارزه می کنیم و تا ابد ملت ما بر «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نخواهند لغزید.

وی با اشاره به هفته قوه قضاییه، بر تعامل بین مردم و قوه قضاییه تاکید کرد و گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب؛ تکلیف اصلی قوه قضاییه اقامه قسط و عدل است و در اداره امور مردم هیچ چیزی به اندازه عدل و قسط مورد توجه قرار نگرفته است.

حاتم‌نیا به عملیات موشکی سپاه اشاره کرد و گفت: این عملیات قوای نظامی کشور را نشان داد که با مهندسی دقیق و قدرت عملیاتی به مواضع داعشیان فرود آمد و همزمان با پهبادهای کشورمان تصویر برداری و مخابره شد و این همان دست های خدا بر بالای دست ها است.

وی خاطرنشان کرد: نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در ساعت ۷:۳۰ روز عید فطر در مصلی امام خمینی (ره) بهار برگزار خواهد شد؛ این در حالی است که قبلا مقرر شده بود نماز عید فطر در زمین وقفی مرحوم حاج عباس بهاری که برای توسعه حرم آیت الله بهاری؛ واگذار شده، برگزار شود ولی به دلیل آماده نشدن زمین؛ لغو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات